וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: נובאק דג'וקוביץ' ניצח את ג'ון איזנר

לעיני כריסטיאנו רונאלדו, הצליח המדורג ראשון בעולם לנצח 4:6, 3:6 את האמריקאי. סשה זברב גבר 6:7 (5), 6:7 (1) על מארין צ'יליץ'

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
אוהב לשחק נגד צ'יליץ'. זברב/רויטרס

טורניר גמר סבב ה-ATP בלונדון נמשך היום (שני) עם פתיחת בית גוגה קוורטן. במשחק המאוחר הצליח נובאק דג'וקוביץ' לנצח 4:6, 3:6 את ג'ון איזנר. במשחק הראשון סשה זברב גבר על מארין צ'יליץ'.

סשה זברב (3, גרמניה) - מארין צ'יליץ' (5, קרואטיה) 6:7 (5), 6:7 (1)

באופן מפתיע, או שלא, הגרמני בן ה-21 אוהב מאוד לשחק נגד מארין צ'יליץ' והצליח לנצח אותו בפעם השישית ברציפות כדי לשפר את מאזן הראש בראש מולו ל-1:6 כשהניצחון היחיד של הקרואטי מגיע אי שם בטורניר וושינגטון ב-2015. דווקא צ'יליץ' פתח הרבה יותר טוב את המשחק והשיג שבירה כבר במשחקון השני כשהוא עולה ל-0:3. הוא גם עלה כבר ל-2:5 במערכה הראשונה, אבל אז זברב שמר על ההגשות שלו על האפס ושבר מיד כשהוא מאזן בסופו של דבר ל-5:5 והמערכה הלכה לשובר שוויון, שהיה רווי בשבירות כשהגרמני משיג אחת יותר וזוכה במערכה כולה. המערכה השנייה הייתה דומה מאוד כשהפעם צ'יליץ' שובר במשחקון השביעי ועולה ל-3:4, אבל נשבר מיד בחזרה ובסופו של דבר נכנע בקלות בשובר השוויון.

עוד בנושא:

פדרר הפסיד לנישיקורי, אנדרסון ניצח את תים
קטרז'ינה סיניאקובה הוביל את צ'כיה לזכייה בגביע הפדרציה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
נראה מצוין. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - ג'ון איזנר (8, ארה"ב) 4:6, 3:6

האמריקאי רשם היסטוריה כשהפך לטניסאי הגבוה ביותר אי פעם (2.08 מטר) שמשחק בטורניר גמר הסבב. איזנר נכנס לטורניר בתום שנה מצוינת, שכללה בין היתר הגעה לחצי הגמר בווימבלדון, אבל גם בשל פרישות של חואן מרטין דל פוטרו ורפאל נדאל. מול הטניסאי הטוב בעולם לאמריקאי לא היה יותר מדי מה למכור והוא הפסיד לו בפעם השישית ברציפות כשהמאזן ביניהם עומד על 2:9 בסך הכול. נולה, שאתמול זכה לטקס מיוחד לאור זה שיסיים את העונה במקום הראשון בעולם, פתח את הטורניר בצורה חיובית מאוד והצליח להתמודד עם ההגשות המפחידות שמנגד כשהוא שובר שלוש פעמים את משחקון ההגשות שלו במהלך המשחק ולא משאיר לו יותר מדי סיכוי. דג'וקוביץ', אגב, זכה ב-37 מ-43 נקודות מאחורי ההגשה שלו. גם כריסטיאנו רונאלדו, שישב ביציע עם בנו ובת הזוג שלו, נראה מרוצה מאוד מההופעה של הסרבי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס במשחק בין נובאק דג'וקוביץ' לבין ג'ון איזנר. רויטרס
הגיע לצפות במשחק עם בת זוגו ובנו. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully