וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רוג'ר פדרר הפסיד לקיי נישיקורי והתעמת עם השופט: "לא מדבר איתך"

השוויצרי פתח לא טוב ובפעם הרביעית ב-16 הופעות בטורניר הפסיד במשחק הפתיחה. על התקרית: "השופט חשב שאני עצבני, כי כנראה הוא מכיר אותי"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
לא הערב שלו. פדרר/רויטרס

טורניר גמר הסבב של ה-ATP יצא היום (ראשון) לדרך באולם O2 בלונדון עם בית לייטון יואיט. במשחק הראשון ניצח קווין אנדרסון, אבל במשחק השני הגיע ההפסד של רוג'ר פדרר, שמסבך את השווייצרי שעד עתה ב-16 ההופעות שלו בטורניר היוקרתי העפיל בכל שנה לחצי הגמר.

קווין אנדרסון (4, דרא"פ) - דומיניק תים (6, אוסטריה) 3:6, 6:7 (10)

הדרום אפריקאי שיפר את מאזנו ל-2:7 מול האוסטרי ופתח את הטורניר בצורה נהדרת מבחינתו. אנדרסון שיפר גם את מאזנו ל-17:46 ב-2018 והשווה את שיא הניצחונות שלו בשנה אחת לזו שקבע ב-2015 (24:46). אנדרסון סיים את המשחק עם 13 אייסים לעומת 5 בלבד של תים ולא נאלץ בכלל להתמודד מול נקודת שבירה לאורך כל המשחק כשהוא משיג שבע נקודות שבירה ומצליח לשבור רק פעם אחת את ההגשות של האוסטרי.

עוד בנושא:

צ'כיה השלימה 0:3 מול ארה"ב וזכתה בגביע הפדרציה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

קיי נישיקורי טניסאי יפני. רויטרס
ניצחון מרשים במיוחד. נישיקורי/רויטרס

רוג'ר פדרר (2, שוויץ) - קיי נישיקורי (7, יפן) 7:6 (4), 6:3

בפעם הראשונה בקריירה שלו ובהופעה ה-16 שלו בטורניר, השוויצרי הפסיד בשלב הבתים בשתי מערכות. כמו כן, זו הפעם הרביעית בסך הכול שהוא מפסיד במשחק הפתיחה בטורניר אחרי שנוצח על ידי פרננדו גונסאלס ב-2007, לז'יל סימון ב-2008 ולנובאק דג'וקוביץ' ב-2013. נישיקורי הצליח לקטוע רצף של שישה הפסדים מול פדרר, כולל פעמיים השנה, ובסך הכול הוא שיפר את מאזנו מול השוויצרי ל-7:3.

המערכה הראשונה הייתה נטולת שבירות, אבל נישיקורי הצליח להתעלות בשובר השוויון ולהשיג שתי מיני שבירות מול אחת של פדרר ונעל את המערכה עם 4:7 בשובר השוויון. פדרר פתח טוב את המערכה השנייה ושבר כבר במשחקון הראשון, אבל נישיקורי שבר מיד בחזרה ואז הוסיף שבירה נוספת במשחקון השישי ונעל את המערכה ב-3:6 בדרך לניצחון מרשים במיוחד.

במהלך המשחק פדרר העצבני הכה בתסכול כדור ליציעים, וספג אזהרה מהשופט. אחר כך פדרר גער בשופט וקרא לעברו "אני לא מדבר איתך יותר" אחרי בלבול בנוגע לצ'אלנג'ים. פדרר נשאל אחרי המשחק על חילופי הדברים עם שופט הכיסא דמיאן סטיינר, ואמר: "כן, זה קרה (חילופי דברים עם השופט), פשוט כי הבנתי מה היה הטיעון שלו, ולכן הזהירות. הוא חשב שהייתי עצבני. לא הייתי. עכשיו אני עצבני כי הפסדתי, אבל לא הייתי... אבל כנראה שהוא מכיר אותי, אז ככה הוא חשב". על המשחק עצמו אמר פדרר: "אני חושב ששנינו קצת התקשינו, אפשר היה להרגיש שזה רק סיבוב ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully