וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פרנקפורט הביסה 0:3 את שאלקה, לייפציג-לברקוזן 0:3

צמד של יוביץ' הלוהט (61 ו-73) ושער נוסף של האלר (81) סידרו לנשרים ניצחון גדול והורידו את באיירן אל המקום החמישי. צמד ליוסוף פאולסן בלייפציג

יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
פאולסן חוגג את השער הראשון שלו/GettyImages

המחזור ה-11 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה ר.ב. לייפציג לעלות אל המקום השלישי על חשבון באיירן מינכן עם 0:3 מול באייר לברקוזן. לאחר מכן הצליחה איינטרכט פרנקפורט הלוהטת להביס 0:3 את שאלקה ולטפס אל המקום הרביעי כשבאיירן כבר חמישית.

ר.ב. לייפציג - באייר לברקוזן 0:3

השוורים יצאו לפגרת הנבחרות כשהם משלימים חמישה משחקים ברציפות ללא ספיגה וכשהם במקום השלישי בליגה עם 22 נקודות, שתיים יותר מבאיירן מינכן וחמש פחות מהמוליכה בורוסיה דורטמונד.

השער הראשון הגיע בדקה ה-27 והיה יפה מאוד. דייגו דמה שלח כדור עומק לעבר יוסוף פאולסן, שהקפיץ מעל השוער ופנימה את ה-0:1. הקוון הרים את הדגל לנבדל, שלא היה, ולאחר מכן מערכת ה-VAR הכריעה שהשער יאושר, ויש לומר שבצדק גמור. חברו להתקפה של פאולסן היה בנבדל בזמן המסירה, אבל הוא לא היה ולכן השער חוקי. לוקאס קלוסטרמן כבש את השער השני בדקה ה-68 אחרי בישול של מרסל זאביצר בתום תרגיל יפהפה מהוצאת חוץ וזה 0:2. לברקוזן במקום ה-13 בלבד עם 11 נקודות מ-33. פתיחת עונה רעה מאוד עבור האדומים. בדקה ה-85 יוסוף פאולסן השלים את הניצחון אחרי טעות של דומיניק קוהר וחילוץ של קולסטרמן. הדני נותר לבד מול לוקאש ראדצקי ובעט בקלות פנימה את ה-0:3.

לוקה יוביץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
מלך שערי הבונדסליגה. יוביץ'/GettyImages

הקבוצה של אדי הוטר עם ניצחון שמיני בתשעת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות (המשחק היחיד בו לא ניצחה היה 1:1 בנירנברג). השער הראשון של הנשרים הגיע בדקה ה-61. אנטה רביץ' פרץ קדימה והשאיר ללוקה יוביץ', שעבר בקלות את השומר שלו ובעט עם רגל שמאל לפינה הימנית כדי לקבוע 0:1. יוביץ' השלים צמד והפך למלך שערי הליגה בדקה ה-73. פיליפ קוסטיץ' פרץ עם המון עוצמה ומהירות משמאל ויישר למרכז, יוביץ' בעט חזק וחד בנגיעה אחת את ה-0:2. השער האחרון הגיע בדקה ה-81 כשסבסטיאן האלר ממשיך מקרוב פנימה אחרי הצלה גדולה של רלף פהרמאן בעקבות קרן וזה 0:3 גדול. האלר ויוביץ' (מלך שערי הליגה עם תשעה כיבושים) אחראים העונה על 17 שערים ועוד 7 בישולים. טאלב טואטחה נכנס כמחליף בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully