וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא חזרה מפיגור כדי לנצח 1:2 את הפועל פתח תקוה ושבה למקום השני

החבורה של ארז בנודיס עשתה מהפך בזכות שערים של אוניקאצ'י (56) ואיצרין (67), שוורצבוים כבש ראשון (45). הפועל עפולה שמרה על הבית וגברה 0:2 על בית"ר ת"א/רמלה. בני לוד ואיכסל נפרדו ב-0:0

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

המחזור ה-12 של הליגה הלאומית ננעל היום (שני), כשהפועל כפר סבא גברה על הפועל פתח תקוה 1:2 וטיפסה בחזרה למקום השני. הפועל עפולה גברה 0:2 על בית"ר ת"א/רמלה ודילגה מעליה בטבלה. בני לוד ואיכסל סיימו ב-0:0 משמים.

*** הכח עמידר רמת גן חזרה לפסגת ליגה א' דרום עם 0:3 ביתי על שמשון כפר קאסם. מוטי אוחיון (42) ושרון גורמזנו (82 ו-88) כבשו לקבוצה של עומר פרץ.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ביה"ד של ההתאחדות זיכה את הפועל רעננה, בונדר וכהן שהואשמו בהונאה והטעיה

אמאדו סוקונה שחקן הפועל פתח תקוה, ג'ניה ברקמן שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
ברקמן סוגר את הרחבה/קובי אליהו

הפועל כפר סבא - הפועל פתח תקוה 1:2

הקבוצה של מסאי דגו רצתה לצאת מהמקום האחרון וגם לסייע למאמן שלה לנקום באקסית ממנה פוטר בטונים צורמים, והיא הגיעה למשחק החוץ הקשה בכפר סבא בידיעה שניצחון שלה עשוי אף להספיק כדי לקפוץ שני מקומות, במקרה ובני לוד הייתה מפסידה לאיכסל. המלאבסים עלו ראשונים ליתרון משער של דניאל שוורצבוים, עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה (47). הירוקים, שעלו לדשא כשהם במקום הרביעי רצו לשוב למקום השני ובמחצית השנייה אכן הגבירו קצב בניסיון להשוות. בדקה ה-56 פיטר אוניקאצ'י איזן את התוצאה, ובדקה ה-67 חיים איצרין דאג להשלים מהפך כדי להקפיץ את כפר סבא בטבלה ולצמצם את הפער מהפועל קטמון לחמש נקודות בלבד. הקבוצה של מסאי דגו הייתה קרובה לשוויון בדקות האחרונות, אבל תגובות טובות של לני אהרון והחמצות מסמרות שיער הותירו את הנקודות בכפר סבא.

עוד באותו נושא

הפועל קטמון הגדילה את הפער בפסגת הלאומית לשש נקודות

לכתבה המלאה
פאמבו סימון שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
פאמבו סימון מאוכזב/קובי אליהו

הפועל עפולה - בית"ר תל אביב רמלה 0:2

הקבוצה של אופיר חיים המשיכה לשמור על אחוזי הצלחה מצוינים בבית שלה, 17 מ-19 הנקודות שלה הושגו בבית, וגברה על בית"ר ת"א/רמלה לראשונה מאז ינואר 2015. דור כוכב היה הראשון לכבוש בדקה ה-37, דני גרופר הכפיל לקראת הסיום (89). בית"ר ת"א נעצרת אחרי שני ניצחונות רצופים.

בני לוד - הפועל איכסל 0:0

קרב התחתית לא הבטיח הרבה, ואכן המציאות תאמה את הציפיות. בני לוד רצתה לכבוש ניצחון ראשון בעידן אדי מונייר, אך כשהיא כובשת שני שערים בשמונת משחקיה האחרונים, קשה לעשות את זה. איכסל רושמת נקודה שנייה בחוץ העונה, בנוסף לארבעה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully