וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קטמון הגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות

הקטמונים בורחים לליגה: בליץ במחצית השנייה הוביל אותם ל-0:3 על רמת השרון, אשקלון סיימה רק ב-1:1 עם הפועל רמת גן, נצרת עילית שנייה אחרי 1:2 על מרמורק

שחקני הפועל רמת גן חוגגים עם יובל אבידור. יוסי ציפקיס
סידר להפועל רמת גן נקודה, ולקטמון יתרון של שש בפסגה. יובל אבידור חוגג/יוסי ציפקיס

הפועל קטמון בורחת בפסגת הליגה הלאומית. היום (שישי) נערכו חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-12, והקטמונים פתחו פער שש נקודות במקום הראשון, אחרי שניצחו 0:3 את הפועל ניר רמת השרון ונהנו מכך שהפועל אשקלון אגרה נקודה אחת בלבד וסיימה ב-1:1 עם הפועל רמת גן. התיקו של אשקלון אפשר להפועל נצרת עילית שניצחה 1:2 את הפועל מרמורק לטפס למקום השני.

ליאור זדה מאמן הפועל קטמון, הראל שלום שחקן הפועל קטמון חוגגים. מגד גוזני
בדרך הבטוחה לליגת העל. שחקני קטמון חוגגים/מגד גוזני

הפועל קטמון - הפועל ניר רמת השרון 0:3

הכושר המצוין של הקטמונים נמשך ולמרות שעברו רק 12 מחזורים, הם נראים בדרך הבטוחה להעפלה היסטורית לליגת העל. החבורה של אלי כהן החזיקה מעמד במשך מחצית שלמה, עד שגיבור הניצחון הראל שלום נכנס לעניינים. הוא כבש את הראשון בדקה ה-55 אחרי כדור רוחב מצוין של ג'ייק רוזנסקי, וניצל הדיפה רעה של סהר חסון בחלוף ארבע דקות כדי להכפיל ולהאריך את רצף המשחקים של המוליכה ללא הפסד, שעומד כעת על תשעה. לקראת סיום נעץ ירדן אבוחצירה (93) את השלישי.

הפועל רמת גן - הפועל אשקלון 1:1

שמונה ימים אחרי שהאשקלונים הודחו על ידי אותה הפועל רמת גן מגביע המדינה, הם איבדו נקודות יקרות מול האורדונים וירדו למקום השלישי. יובל אבידור העלה את הביתיים ליתרון בדקה ה-31 אחרי בישול של דור חוגי, התשובה של אשקלון הגיעה כעבור דקה אחת בלבד מכיבוש של סוטיריס ניניס, אבל המאמצים להשלים מהפך ולצאת עם שלוש הנקודות לא נשאו פרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל אשקלון, סוטיריס ניניס. יוסי ציפקיס
שער של סוטיריס ניניס לא הספיק לאשקלון/יוסי ציפקיס

מכבי אחי נצרת - הפועל עכו 0:1

אחרי רצף תוצאות לא טובות, נצרת סוף סוף עם ניצחון שנותן הרבה אוויר לנשימה. הפועל עכו הגיעה מעודדת אחרי ה-1:2 הדרמטי בחוץ על הפועל פתח תקוה במחזור הקודם, שמרה על רשת נקייה ברוב שלבי המשחק, אבל דווקא כשנראה היה שהיא בדרך להוציא תיקו סביר מבחינתה, הגיע אחמד דראוושה בדקה ה-89 והעניק את מלוא הנקודות לנצרת.

סקציה נס ציונה - הפועל ראשון לציון 1:4

אולי זה מה שיחזיר את העולה החדשה לדרך המלך. אחרי שאיבדה גובה בשבועות האחרונים עם שני הפסדים, נס ציונה הוציאה עצבים על ראשון לציון האומללה, שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-30 אחרי הרחקה של בן ויצמן, וספגה מרגליהם של אחמד שעבאן (17), רז שטיין (31 ו-52) וניר שרון (41). דולב בלולו צימק בדקה ה-44, אבל עבור ראשון לציון זו אפילו לא חצי נחמה.

הפועל מרמורק - הפועל נצרת עילית 2:1

גם חילופי המאמנים במרמורק לא עצר את הרצף השלילי. איציק עובדיה על עמד הקווים, וראה איך גיא דייין במחצית ראשונה מצוינת מוצא את הרשת פעמיים בדקות 14 ו-42, מעלה את נצרת עילית ליתרון כפול ולמעשה מכריע את המשחק, למרות שער מצמק של ג'ורג' אמסיס בדקה ה-52. נצרת עילית מטפסת למקום השני בטבלה בזכות התיקו של אשקלון.

שחקן הפועל אשקלון, ניסן דנון. יוסי ציפקיס
פספוס גדול של אשקלון. ניסן דנון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully