וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מעידים: "ההכנה לקרית שמונה היתה כמו לגמר גביע"

11.11.2018 / 11:33

השחקנים מספרים שאיביץ' העלה הילוך באימונים לקראת המשחק (20:15, ספורט 4): "הקצב היה גבוה מאוד, היתה משמעת ברזל". הוכחה נוספת לדריכות המיוחדת: הקבוצה נסעה צפונה כבר אתמול

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ולאדן איביץ' לוקח ברצינות גדולה מאוד את המשחק הערב ראשון, 20:15, ספורט 4) בקרית שמונה. בניגוד למאמנים במכבי תל אביב שהוציאו את הקבוצה צפונה בבוקר המשחק, המאמן הסרבי החליט כבר אתמול בערב אחרי האימון לנסוע לקרית שמונה והקבוצה ממוקמת באחד מבתי המלון הסמוכים לעיר החל מאמש. "ההכנה למשחק הזה היתה כמו לגמר גביע", העיד אחד משחקני מכבי תל אביב הבוקר. "כמה שאנחנו מתכוננים לכל משחק ברצינות גדולה והאימונים בכל שבוע הם ברמה גבוהה מאוד, השבוע המאמן אפילו העלה הילוך. הקצב היה גבוה מאוד, היתה משמעת ברזל וסדר מופתי".

עוד בנושא

אלירן עטר עשוי לפתוח בהרכב מכבי תל אביב לראשונה מאז הדרבי
אבי ריקן: "מרגישים שאם נעשה את הדברים נכון, הם יהיו תלויים בנו"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבין את המשקל שעומד על הכף. איביץ'/ברני ארדוב

איביץ' החליט להעלות הילוך בדרישות שלו השבוע על רקע העובדה שהאווירה בציבור היא שמכבי תל אביב כבר לקחה אליפות. המאמן ביקש להחדיר בשחקנים ששום דבר עדיין לא קרה ושמכבי תל אביב לא זכתה באליפות. "אין שום קבוצה באירופה שזוכה באליפות כבר בחודש נובמבר", אמר המאמן לשחקנים וגם חזר על דבריו במסיבת העיתונאים שקיים אתמול. איביץ' רוצה לראות המשך ישיר למשחקים האחרונים ברמת הרצינות, המחויבות והמקצוענות של השחקנים.

איביץ' יכריע הערב בין השארת מאור קנדיל בהרכב בעמדת המגן הימני או החזרת אלי דסה לעמדה הקבועה שלו. הסרבי גם יחליט אם ז'איר אמאדור חוזר להרכב אחרי ששחר פיבן פתח במשחקים האחרונים והיה טוב. אלירן עטר עשוי לפתוח במקום צ'יקו אופואדו. מאמן מכבי תל אביב לקח למשחק יותר מ-18 שחקנים וביניהם יונתן כהן שלא היה בסגל במשחקים האחרונים ורק בערב הוא יודיע מי השחקנים שינופו. כפי שפורסם כאן שלשום בית"ר ירושלים מעוניינת בכהן ועוקבת אחריו מקרוב, אבל מכבי תל אביב לא מוכנה לוותר עליו ורואה בו אחד משחקני העתיד של המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully