וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "אני שמח על השנה שעברתי", דג'וקוביץ': "גאה בקאמבק שלי"

טורניר גמר הסבב ייפתח בלונדון ושני המדורגים הבכירים כבר מוכנים אחרי עונה מורכבת מאוד מבחינתם. פדרר יפתח מול נישיקורי (א', 22:00)

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
מאושר מאיך שהתפתחה השנה שלו. פדרר/AP

טורניר גמר הסבב בטניס ייפתח מחר (ראשון) עם שני משחקים בבית ב', שזכה להיקרא על שמו של לייטון יואיט. המשחק הראשון יפגיש בין קווין אנדרסון לדומיניק תים (16:00) ובערב ישחק רוג'ר פדרר נגד קיי נישיקורי (22:00).

שמונה הטניסאים שהצליחו לעלות לטורניר גמר הסבב בהינתן הפציעות של רפאל נדאל וחואן מרטין של פוטרו לפי סדר הדירוג הם נובאק דג'וקוביץ', רוג'ר פדרר, סשה זברב, קווין אנדרסון, מארין צ'יליץ', דומיניק תים, קיי נישיקורי וג'ון איזנר.

בית גוגה קוורטן:
נובאק דג'וקוביץ' (1)
סשה זברב (3)
מארין צ'יליץ' (5)
ג'ון איזנר (8)

בית לייטון יואיט:
רוג'ר פדרר (2)
קווין אנדרסון (4)
דומיניק תים (6)
קיי נישיקורי (7)

בטורניר יחולקו השנה פרסים בסך שמונה מיליון דולר בצורה הבאה: השתתפות בטורניר שווה 203 אלף דולר כשגם כל ניצחון בשלב הבתים שווה סכום זהה. אלה שיגיעו אל הטורניר כאלטרנטיבות למקרה של פציעה יקבלו 110 אלף דולר. מי שיזכה בטורניר ייקח איתו את כל הפרסים שצבר במהלך הטורניר פלוס 1.28 מיליון דולר בעוד המפסיד לו יסתפק ב-620 אלף דולר נוספים לאלה שכבר צבר. בסך הכול, מנצח שיזכה בטורניר בלי אף הפסד יגרוף 2.712 מיליון דולר.

עוד בנושא:

נבחרת צ'כיה בדרך לזכייה נוספת בגביע הפדרציה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
יוסיף עוד תואר לסיום העונה הנהדרת שלו? דג'וקוביץ'/AP

רוג'ר פדרר אמר לקראת פתיחת הטורניר: "אני שמח מאוד שהצלחתי לזכות השנה בגרנד סלאם. אני שמח מאוד ששיחקתי טוב לאורך העונה. אולי בווימבלדון ובאליפות ארצות הברית לא הלך לי כמו שקיוויתי, אבל אלה רק שתי אכזבות לאורך כל העונה. זכיתי בכמה טורניר ושיחקתי טוב מאוד באליפות אוסטרליה. זכיתי שוב בטורניר הביתי שלי בבאזל. גם לא סבלתי בכלל מפציעות השנה לאורך רוב השנה אז אני שמח מאוד. אני אוהב מאוד לשחק בטורניר גמר הסבב ותמיד שיחקתי בו מאז הפעם הראשונה שהעפלתי ב-2002".

המדורג מספר אחת בעולם, שגם יגמור את השנה כמדורג מספר אחת בלי שום קשר לאיך שיתפתח הטורניר הוא נובאק דג'וקוביץ', שגם זכה בתואר "קאמבק השנה" ב-ATP. הסרבי, שהידרדר השנה עד למקום ה-22 בעולם, זכה בווימבלדון ובאליפות ארצות הברית וחזר אל פסגת הדירוג. "אחרי זכייה בטורנירי גרנד סלאם ובטורניר גמר הסבב, להיות מקום ראשון בעולם זה ההישג הכי גדול בספורט שלנו. זה הקצה של השנה כולה ואני גאה בהישג הזה וזה מיוחד יותר מתמיד בשבילי בשל כל מה שעברתי ב-15 החודשים האחרונים, במיוחד ב-10-8 חודשים האחרונים.

"בפברואר עברתי ניתוח במרפק והיה נראה בלתי הגיוני שאסיים את השנה כמדורג מספר אחת בעולם. לא רק בגלל הדירוג, אלא בגלל איך שהרגשתי על המגרש ואיך ששיחקתי. אבל תמיד היה בי חלק שהאמין שאני יכול לחזור ולא חשבתי שזה בלתי אפשרי. חשבתי שזה ייקח יותר זמן ממה שחשבתי שזה ייקח. אלה היו חמישה חודשים מושלמים בשבילי עם זכייה בשני תארי גרנד סלאם. לרוע המזל רפא נדאל נאלץ לפרוש מהטורנירים שלו אחרי אליפות ארצות הברית אז הוא לא יכול היה להתמודד מולי על המקום הראשון, אבל גם כך חשבתי שאלה היו חמישה חודשים נהדרים עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully