וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הפדרציה: צ'כיה עלתה ל-0:2 בגמר מול ארה"ב

ברבורה סטריצובה חזרה מפיגור ל-7:6 (5), 1:6, 4:6 מול סופיה קנין, קטרז'ינה סיניאקובה ניצחה 3:6, 6:7 (2) את אליסון ריסק

ברבורה סטריצובה טניסאית צ'כית. רויטרס
עשתה את שלה. סטריצובה/רויטרס

גמר גביע הפדרציה בין צ'כיה לארצות הברית יצא היום (שבת) לדרך באולם 02 בפראג כשהמארחת מחפשת זכייה ראשונה בתואר מאז 2016 ושישית מאז 2011. בינתיים זה נראה מצוין עבור הצ'כיות, שמובילות 0:2 אחרי יום המשחקים הראשון.

הקפטן הצ'כי הפתיע בגדול כשבחר בברבורה סטריצובה (33 בעולם) וקטרז'ינה סיניאקובה (31) כשחקניות היחידות והותיר את פטרה קביטובה (7) בחוץ. כך או אחרת, סטריצובה פתחה כמו שצריך כשהצליחה לחזור מפיגור מערכה ל-7:6 (5), 1:6, 4:6 מול סופיה קנין (52). זו הפעם הראשונה ב-16 שנה שסטריצובה משחקת בגביע הפדרציה שהיא מצליחה לחזור מפיגור מערכה לניצחון. בכך היא העלתה את הצ'כיות ל-0:1.

זה מפגש הפדרציה ה-20 בקריירה של סטריצובה והיא אמרה אחרי המשחק הראשון: "זה מצחיק כי זו ההתמודדות הראשונה שלה בגביע הפדרציה והאחרונה שלי. הציפו אותי הרבה רגשות. נלחמתי על כל כדור ואני ממש מאושרת שהצלחתי לנצח בהיום בשביל הקהל הזה, זה כל כך משמעותי עבורי".

קטרז'ינה סיניאקובה (31) לא הסתבכה מול אליסון ריסק (63) ונזקקה לשעה ועוד 41 דקות על מנת להשלים 3:6, 6:7 (2) נגדה כשהיא מעלה את הצ'כיות ל-0:2, אולי בדרך לזכייה נוספת.

מחר צפויים שני משחקי יחידות בין המדורגות המקבילות, כלומר המדורגת הראשונה מכל נבחרת תפגוש את המדורגת הראשונה מהנבחרת השנייה והשנייה את השנייה. במידת הצורך, ייערך לאחר מכן גם משחק זוגות.

קטרז'ינה סיניאקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
סיניאקובה חוגגת את ה-0:2/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully