וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויס: "היה משחק מדהים", הומלס: "הייתי צריך להגיד שאני חולה"

דורטמונד חגגה את ה-2:3 מול באיירן, הבלם לא הודיע במחצית שהוא חולה. פאבר: "משחק מטורף". קובאץ': "המשחק הכי טוב שלנו לאחרונה"

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
כמה שהתגעגענו אל ההופעות האלה של מרקו רויס/רויטרס

אחרי שספגה במהלך השבוע את ההפסד הראשון שלה בכל המסגרות העונה, הצליחה בורוסיה דורטמונד לחזור אתמול (שבת) למסלול הניצחונות עם 2:3 ביתי מול באיירן מינכן בתום משחק ענק במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. רוברט לבנדובסקי כבש צמד עבור הבווארים (26 ו-52), מרקו רויס השיב עם צמד בצד השני (49 בפנדל ו-67) ופאקו אלקאסר השלים מהפך ענק בדקה ה-73. בעקבות הניצחון, שיפרה דורטמונד את מאזן הנקודות שלה ל-27, שבע יותר מבאיירן השלישית וארבע מעל בורוסיה מנשנגלדבאך השנייה. הבווארים לא חזרו מעולם מפיגור כזה בשלב כזה של העונה כדי לזכות באליפות.

במהלך המשחק חטפו נשיא באיירן מינכן אולי הנס ויושב הראש קרל היינץ רומניגה "מקלחת בירה" מאוהדי דורטמונד שישבו מאחוריהם. כמו כן, הצופים בגרמניה רתחו מזעם כאשר רשת "סקיי" שידרה פרסומת באורך 20 שניות במהלך המשחק הגדול הזה. בעקבות הזעם הוציאה הרשת הודעה בה התנצלה וטענה שמדובר בתקלה ולא במשהו מתוכנן. ההפסקה, אגב, הגיעה בדקה ה-65 בזמן שמאטס הומלס הוחלף ולכן הצופים לא זכו לראות איך התקבל החילוף הזה על ידי אוהדי האקסית שלו, דורטמונד.

עוד בנושא:

בורוסיה דורטמונד ניצחה 2:3 את באיירן מינכן במשחק פנטסטי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. רויטרס
מעמדו ימשיך להיות מעורער. קובאץ'/רויטרס

המספרים

* באיירן מינכן השיגה שמונה נקודות בשבעת משחקי הבונדסליגה האחרונים שלה.

* בורוסיה דורטמונד נהנתה העונה מ-18 שערים שהגיעו ממחליפים. זה לפחות עשר יותר מאשר כל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות של אירופה.

* פאקו אלקאסר כבש שמונה שערים בשש ההופעות הראשונות שלו בבונדסליגה. הכדורגלן היחיד שעשה את זה בעבר היה גרט דורפל מהמבורג ב-1963.

* מרקו רויס כבש העונה שמונה שערים ב-11 מחזורי ליגה ועבר את השיא שלו עד השלב הזה של העונה, שעמד על שבעה שערים שכבש ב-11 המחזורים הראשונים ב-2015/16.

* לבאיירן מינכן יש 20 נקודות בלבד, המאזן הרע ביותר של הקבוצה אחרי 11 מחזורים בפתיחת העונה מאז 2010/11 (אז היו לה 16 נקודות תחת לואי ואן חאל).

* באיירן עלתה פעמיים ליתרון והפסידה. דבר שלא קרה לה מאז שנת 2000.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אקסל ויטסל שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
אקסל ויטסל חוגג/רויטרס

מרקו רויס, שהצטיין עם שני שערים, אמר אחרי המשחק: "היה משחק אדיר והיה מדהים להיות שותף לו". על השער השני שלו אמר קפטן דורטמונד: "זה יכול היה להיגמר בזודטריבונה (היציע הדרומי) או ברשת. אני שמח מהמקום שבו זה נגמר. היה משחק אדיר, אבל אם היינו מפסידים בטח לא הייתי אומר את זה עכשיו".

מאמן דורטמונד לוסיאן פאבר אמר: "היה משחק מטורף לחלוטין. באיירן שלטה בהתחלה ולא הצלחנו להחזיק בכדור בכלל. איבדנו את הכדור תחת הלחץ כל הזמן ולא הצלחנו להיכנס לקצב הנכון. באיירן שיחקה חזק מאוד במשך 30-25 דקות. זה היה כמו בומרנג והיה לנו מזל שהתוצאה הייתה רק 1:0". על המשחק של מרקו רויס אמר המאמן השוויצרי: "הוא היה נהדר. הוא היה יכול לכבוש את ה-2:2 מוקדם יותר, אבל למרות זאת הוא נשאר חיובי וכבש את ה-2:2 בסוף. קיבלנו תמיכה אדירה מהקהל וזה דחף אותנו קדימה".

מריו גצה שחקן דורטמונד, מאטס הומלס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
כועס על עצמו. מאטס הומלס/רויטרס

מאמן באיירן ניקו קובאץ', שמעמדו ימשיך להיות מעורער מאוד במהלך פגרת הנבחרות, אמר: "שיחקנו מצוין במחצית הראשונה. במחצית השנייה תפסו אותנו פעמיים בהתקפות מתפרצות. אסור שזה יקרה, היינו צריכים להישאר יותר קומפקטים. לרוע המזל הפסדנו, אבל זו הייתה ההופעה הכי טובה שלנו מאז המשחק מול שאלקה. ראינו משחק כדורגל פנטסטי מצד שתי הקבוצות הערב. היה משחק פתוח. הפסדנו, אבל זה יכול היה גם להיגמר בתיקו. נלחמנו חזק ואנחנו צריכים לבנות על המשחק הזה גם לעתיד". המאמן התייחס גם לשער של רוברט לבנדובסקי שנפסל בדקה ה-95: "זה היה נבדל ברור, לא היה צורך בכלל להשתמש ב-VAR".

בלם באיירן מינכן מאטס הומלס, שהוחלף במהלך המחצית השנייה, הוסיף: "הרגשתי חולה במשך כל היום, כאב לי מאוד הראש. בדרך כלל אני חושב מהר מאוד והיום זה לא היה המקרה. זה היה מסוכן מדי. הייתי במצב של 50/50 לשחק וכולם ידעו על זה. המאמן רצה שאשחק. אני כועס על עצמי שלא אמרתי משהו על זה במחצית". על המשחק עצמו אמר הבלם: "שיחקנו טוב מאוד במשך תקופה ארוכה. במצב של 2:2 הכול היה פתוח. אז פתאום איבדנו שליטה".

מנואל נוייר אמר: "בפנדל מרקו רויס חיפש את המגע. הרחקתי את הידיים שלי. מבחינת ההופעה שלנו, זו הייתה הופעה טובה ויכולנו גם לנצח לדעתי. אבל עשינו טעויות גדולות כשאפשרנו לדורטמונד לצאת למתפרצות מסוכנות באצטדיון שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully