וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן לאחר הניצחון מול חדרה: "עבדנו הרבה מנטלית בימים האחרונים, היה המון לחץ"

10.11.2018 / 22:47

המאמן החדש של חיפה חגג עם האוהדים בסיום: "אתן את הנשמה שלי כדי שהם יהיו שמחים". אביטן שהורחק במחצית סיפר: "יפת דיבר אליי בצורה לא מכובדת, לא היה עושה את זה למאמן אחר"

יוסי ציפקיס
אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
פתיחה טובה לקדנציה. אלי גוטמן/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה יצאה הערב (שבת) לדרך חדשה בהדרכתו של אלי גוטמן. הירוקים אמנם לא הציגו שיפור גדול ביכולת, אבל הצליחו לגבור על הפועל חדרה 1:2 משערים של מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביציה. בפני גוטמן צפויה עוד עבודה רבה, אבל שלוש נקודות כיריית פתיחה זה בדיוק מה שהוא, הקבוצה שלו ויעקב שחר ייחלו לו.

אלי גוטמן אמר: "הפועל חדרה קבוצה שמבקיעה בדקות האחרונות כמות נכבדה של שערים, התגוננו וגם את זה צריך לדעת לעשות. המחצית הראשונה הייתה בהתאם למה שתיכננו. תיארתי לעצמי שתהיה ירידה, בטח שיש שחקנים כמו סנטיהו סלליך וסיידובה סומא, שלא שיחקו הרבה זמן. השער נבע מטעות של סאן. עבדנו הרבה מנטלית בימים האחרונים, היה הרבה לחץ, וגרמנו לשחקנים להבין שלא עוזבים את המשחק בשום רגע נתון, עד הסוף. הגיע לשחקנים שלי לנצח".

עוד הוסיף המאמן: "סומא זה שחקן שיכול לתת ביטחון, לתת שינוי, להשפיע מהקו. את עוואד אני מכיר עוד מהימים כשהתאמן תחת הבן שלי אורי בנוער. הוא צריך להשתפר ברמה הגופנית, בסוף הוא כבר היה גמור. אני חי כאן, כשאעשה מסיבת עיתונאים אסביר בדיוק למה באתי. אתן את הנשמה שלי כדי שהאוהדים יהיו שמחים". לקראת פגרת הנבחרות: "המאמנים נתנו חמישה ימי חופש, טוב לשחקנים שישתחררו קצת, ייסעו לחו"ל.

מוחמד עוואד שכבש ובישל, אמר: "אני שמח על הניצחון יותר מאשר השער והבישול. היה לנו חשוב לבוא ולנצח כאן. אני רוצה לשחק. אמרתי את זה לפני כן ואני אומר את זה שוב, בקו או באמצע. אני אתן הכול איפה שאני לא אהיה. אני חייב להוכיח בכל משחק ובכל אימון. אני שחקן צעיר שמשחק במועדון גדול כמו מכבי חיפה ואני צריך להוכיח. כל שחקן חולם להיות בנבחרת. יש מאמן שמחליט".


עוד בנושא
קובי רפואה: "אני לא מיואש. ירידת ליגה? המטרות שונות לחלוטין"
מאוויס צ'יבוטה: "אנחנו לא מופתעים מההצלחה שלנו, ירדן שועה כוכב"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. יוסי ציפקיס
יועמד לדין? ניסו אביטן/יוסי ציפקיס

ניסו אביטן אמר בסיום: "בחצי השני היינו במשחק, ניסינו לחזור, נראינו לא רע. עשינו כל מה שיכולנו. לא היינו רעים, לא בטוח שהתוצאה משקפת. אני לא מעביר ביקורת על החלטות שיפוט, אבל ההתנהגות, בסגנון והשפה שאלון יפת פנה אליי - זה לא מכובד. אני יכול להתחייב שלא אמרתי שום דבר חריג, לא קיללתי. בסך הכל מחיתי, לא הייתה שום הצדקה להרחקה הזאת. ההתייחסות שלי נוגעת לשפה. הסגנון, שפת הגוף, הזלזול שלו כלפיי - הוא לא היה עושה את זה מול אף מאמן אחר". אביטן הוסיף: "אני מאמין שאועמד לדין. מקווה שלפחות שיפת יהיה הוגן מספיק כדי לא להמציא דברים שלא נאמרו. אלון ניגש אליי, אמר לי: 'אתה מורחק', ניגשתי למשקיף ושאלתי איפה יכול לעמוד - שם הייתי עד סוף המשחק. זה כל הסיפור. "אם להיות במקום השלישי זה להיכנס לפרופורציה, אנחנו קונים את זה. ידענו מי אנחנו ומה המטרה שלנו כל הזמן ונמשיך עם זה עכשיו. המטרה היא להישאר בליגה".

אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
גוטמן חוגג/יוסי ציפקיס
אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס
אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס
אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully