וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה: "אנחנו לא מופתעים מההצלחה שלנו. ירדן שועה כוכב"

10.11.2018 / 20:04

חלוץ בני יהודה היה מאושר אחרי ה-0:2 מול הפועל חיפה ופרגן לחברו, שכבש את הראשון. אבוקסיס: "ראיתי רצון אדיר". מימר: "יש הרבה עבודה"

מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה מול גל אראל שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
צ'יבוטה/לילך וייס רוזנברג

בני יהודה לא עוצרת. הקבוצה של יוסי אבוקסיס השיגה הערב (שבת) את הניצחון השלישי שלה ברציפות וסגרה משחק ליגה תשיעי ברציפות ללא הפסד עם 0:2 בחוץ מול הפועל חיפה במסגרת המחזור העשירי בליגת העל. ירדן שועה הלוהט (55) ושגיב יחזקאל (90) כבשו עבור הקבוצה של יוסי אבוקסיס, ששיפרה את מאזנה ל-19 נקודות.

מאוויס צ'יבוטה אמר אחרי המשחק: "היה משחק סופר קשה, אני שמח שניצחנו. עכשיו אנחנו יוצאים לפגרה כמו שצריך. אנחנו לא מופתעים, אנחנו יודעים שאם אנחנו משחקים טוב אנחנו יכולים לנצח. אבל אנחנו לא מאבדים את הדרך שלנו. מה שיוסי אומר לי זה נשאר בינינו. ירדן הוא כוכב, הוא עוזר לי מאוד".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים במסירה האחרונה. היה רצון אדיר היום. שלטנו במשחק והנענו את השלישי האחרון. במחצית השנייה הגענו ליותר מצבים, היינו מסוכנים והייתה קורה ועוד כדור ששטקוס לקח. אבל בסדר, 0:2 ואנחנו שמחים מאוד. השחקנים היו רעבים ונחושים מאוד, הם הגיבורים. מגיע להם כל הכבוד. ששועה יכבוש וימשיך ככה, שימשיך לעבוד קשה. מגיע לו כי הוא בחור צעיר שמשחק עונה ראשונה בליגת העל ולא רק מבחינת שערים. אני מסתכל גם על דברים אחרים, וגם בהם הוא עושה עבודה טובה. אנחנו חושבים רק על המשחק הבא, בלי לדבר יותר מדי. עכשיו יש שבועיים פגרה, נתאושש, ננוח קצת וגם נעבוד קשה".

מאמן הפועל חיפה שרון מימר, שספג הפסד ראשון כמאמן הקבוצה אחרי ה-0:3 מול מ.ס. אשדוד במחזור שעבר, אמר אחרי המשחק: "עד השער הראשון שספגנו עמדנו טוב וזה שער שהיה יכול ליפול לכאן או לכאן. לקראת סוף המשחק זרקנו פנימה את כל הכלים ההתקפיים כדי לנצח. היינו חשופים ושילמנו על זה. אפשר לסכם את המשחק הזה בפעולה האחרונה, בפעולה של הכסף. הגענו למספיק מצבים באזור המסוכן, אבל הפעולה האחרונה הייתה לא מספיק מדויקת. אני פחות משבוע וחצי פה, רואים פה קבוצה, זה לא שאין קבוצה. לבני יהודה הייתה טיפת מזל היום".

עוד בנושא:

בני יהודה חגגה עם 0:2 מול הפועל חיפה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully