וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במנצ'סטר יונייטד: פול פוגבה החמיץ את האימון לפני הדרבי

הקשר סוחב פציעה קלה ונמצא בספק גדול למשחק מול מנצ'סטר סיטי בראשון. הוא ורומלו לוקאקו יערכו מבחן כשירות בסמוך למשחק

עריכת וידאו: מתן חדד

דאגה במנצ'סטר יונייטד לקראת הדרבי (ראשון, 18:15, ספורט 1). פול פוגבה לא השתתף באימון הבוקר בעקבות פציעה קלה שספג באחד האימונים, והוא מוגדר בספק למשחק. באנגליה דווח היום שהקשר הצרפתי, שמגלה לאחרונה יכולת משופרת, התאמן בצד ושכשירותו תיקבע רק בסמוך לשעת פתיחת המשחק על ידי הצוות הרפואי של יונייטד.

הבעיה היא שפוגבה לא לבד. גם רומלו לוקאקו, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל פציעה בשריר הירך האחורי, עדיין בספק. החלוץ חזר להתאמן עם הקבוצה הבוגרת בימים האחרונים, אולם כמו פוגבה גם הוא יערוך מבחן כשירות בספק למשחק, ורק אז יוכרע אם ייכלל בסגל.

מוקדם יותר היום התייחס ז'וזה מוריניו למצבת הפצועים של הקבוצה, ושידר אופטימיות. "לא התווספה אף פציעה מהמשחק נגד יובנטוס, יש כמה בעיות קטנות אבל אני מאמין שכל מי שהיה כשיר למשחק נגד יובה יהיה כשיר גם לדרבי. יש סיכוי שלוקאקו יחזור. הוא מתאמן עם הקבוצה, אבל נדע סופית מה מצבו רק מחר.

מוריניו אמר בנוגע לשיפור ביכולת של שחקניו ובעובדה שהם מרבים לחזור מפיגור לאחרונה ש"אפשר גם להסתכל על הצד ההפוך ולתהות למה אנחנו כל הזמן סופגים ראשונים. הנקודה החיובית היא שיש לנו קבוצה שאף פעם לא מוותרת, שתמיד תמצא דרך לחזור למשחקים. ברור שהקבוצה במגמת שיפור".

עוד בנושא

שבת באנגליה: טוטנהאם רוצה להתקרב לסיטי, כיאל וברייטון בקרדיף
פפ גווארדיולה חתם על החוזה בסיטי בתחילת העונה בבאיירן מינכן

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יונייטד בצרות? פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully