וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה חתם על החוזה במנצ'סטר סיטי בתחילת העונה בבאיירן מינכן

ב"דר שפיגל" ממשיכים בפרסומים וסיפרו איך מסע לחצים מנע את פרסום החתימה באוקטובר 2015. וגם: על היחסים עם חברת הבנייה המפוקפקת

עריכת וידאו: מתן חדד

פפ גווארדיולה חתם על החוזה שלו במנצ'סטר סיטי כבר ב-10 באוקטובר 2015, כחודשיים בלבד לתוך העונה האחרונה שלו כמאמן באיירן מינכן. כך נחשף היום (רביעי) ב"דר שפיגל" בעקבות מסמכי "FOOTBALL LEAKS".

על פי המסמכים ב"דר שפיגל" גווארדיולה קיבל חוזה עם הבטחה ל-13.5 מיליון ליש"ט בעונה הראשונה בסיטי ו-16:75 מיליון בעונה השנייה. ההודעה על מינויו של גווארדיולה התפרסמה רק ב-1 בפברואר כשמנואל פלגריני חשף שהוא עוזב את הקבוצה עם תום החוזה שלו ב-30 ביוני. כמה שבועות אחרי שהחוזה נחתם, דווח ב"מירור" כי המנהל המקצועי של סיטי צ'יקי בגיריסטיין נפגש עם גווארדיולה.

למרות שהסיפור לא היה נכון כיוון שהחוזה של גווארדיולה כבר היה חתום בסיטי, התכולים רצו מאוד למנוע את הפרסום ולשלוט במועד הפרסום. בתחלופות דוא"ל בין עובדי המועדון, כתב הדובר סימון הגי: "אתשקר אל העיתונאי ואגיד לו להסיר את הפרסום. אשלח גם הודעה לשאר מערכות התקשורת כדי להגיד להם להתעלם מזה".

סיפור מעניין נוסף מגיע מתחילת 2014, אז אנשי המועדון דנו בעסקה עם חברת הבנייה אראבטק. באותו הזמן, החברה שנמצאת בבעלות חסן איסמעיק (שהשתלט גם על מינכן 1860), הייתה חשודה בהפרות חמורות של זכויות אדם ובעיקר בתנאים קשים מאוד כלפי העובדים. ב-2013 העובדים בחברת הבנייה בשל מה שהגדירו כפעולות "אלימות וגירושים של עובדים". ב-2009 התפרסם תחקיר ב-BBC לגבי תנאי העבודה הקשים של העובדים שיובאו מהודו, פקיסטן ובנגלדש. אחרי אינספור דיונים בתוך המועדון, הוחלט כן לחתום על העסקה עם החברה המפוקפקת למרות שאחת מדוברות המועדון ניסתה להסביר שמדובר בנזק תדמיתי אדיר.

עוד בנושא:

"פוטבול ליקס": הדרישות המופרזות של אמבפה מפ.ס.ז'
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
חתם מוקדם מאוד במנצ'סטר סיטי. גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully