וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו קובאץ': "כמובן שדורטמונד פייבוריטית. יש לה מעט מאוד חולשות"

מאמן באיירן מינכן מנמיך ציפיות לקראת משחק העונה (ש', 19:30, ספורט2): "צריך זכוכית מגדלת כדי למצוא את החסרונות של דורטמונד"

עריכת וידאו: מתן חדד

סוף שבוע של משחקים גדולים ברחבי אירופה עומד בפתח. הדרבי של מנצ'סטר, מילאן נגד יובנטוס, גמר גביע ליברטדורס ועוד. הרבה אקשן יתנקז ליום ראשון, אבל ביום שבת (19:30, ספורט2) ייערך משחק העונה הראשון בבונדסליגה , כשבורוסיה דורטמונד תארח את באיירן מינכן. אם השוורצגלבן ינצחו, הם יפתחו פער של שבע נקודות על פני האלופה.

באיירן מינכן זכתה בשש האליפויות האחרונות, אבל תחת המאמן ניקו קובאץ' הדברים בינתיים נראים פחות טוב. אם הביקורות מצד פרשנים וכמה תוצאות רעות לא הספיקו, בשבועות האחרונים מופיעים דיווחים חוזרים ונשנים על סכסוך בין המאמן לחלק מהכוכבים. לכן לא פלא שהקרואטי נהנה לצייר את הקבוצה שלו כאנדרדוג לקראת ההתמודדות.

"מובן שדורטמונד פייבוריטית", אמר קובאץ' במסיבת העיתונאים היום, "היא מוליכה את הטבלה, מקדימה אותנו בארבע נקודות ואנחנו צריכים לרדוף אחריה. יש לה הרבה מאוד יתרונות ומעט מאוד נקודות תורפה. החסרונות שלה כל כך מועטים, עד שהייתי צריך לחפש אותם עם זכוכית מגדלת".

המאמן הוסיף: "הרבה מונח על הכף. אם נפסיד הפער יעמוד של שבע נקודות וזה הרבה. יש הרבה דיבורים על לחץ, אבל אני לא מרגיש שום לחץ. התרגשות ואדרנלין כן, אבל לא לחץ או חשש".

עוד בנושא:

באיירן מינכן מעדה, דורטמונד הגדילה את הפער לפני משחק העונה
ליגת האלופות עשויה להתבטל, באיירן מינכן מובילה את המהלך
באיירן מינכן הודיעה: טיאגו אלקנטרה סובל מקרע ברצועות הקרסול

ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. רויטרס
גם קובאץ' מודה ש"שבע נקודות יהיה פער גדול"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully