וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דודו גורש בספק להפועל באר שבע, איתמר ניצן בכוננות

9.11.2018 / 12:59

השוער נפגע בחיפה, לא התאמן באופן סדיר ויעבור בדיקה לשלילת שבר או סדק במרפק. סירושטיין עשוי לשחק כקשר אחורי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שוער בית"ר ירושלים, דודו גורש, סובל מכאבים במרפק אחרי שנתקע בקורה במהלך הניצחון על מכבי חיפה ולא התאמן במהלך השבוע. גורש יעבור צילום על מנת לשלול סדק או שבר והוא בספק למשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון. אם הוא לא יוכל לשחק, איתמר ניצן יחליפו בין הקורות.

המאמן ניר קלינגר מתלבט אם לשחק עם ארבעה או חמישה שחקני הגנה, כאשר הוא הוא יבחר באופציה הראשונה, מיקי סירושטיין יתופקד כנראה כקשר אחורי. קלינגר גם מתכוון להכניס את יקוב סילבסטר לעניינים אחרי שהסלובקי עבר תקופה לא טובה. בקבוצה אמרו על סילבסטר: "הוא כבוי, אבל חייבים לעשות הכל כדי להחזיר אותו אלינו. הוא אולי החלוץ היחיד עם מהירות ותנועה לעומק, פשוט הוא איבד את הביטחון".

דן איינבינדר עובר טיפולים ואמור להיות כשיר למשחק. דוד קלטינס ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני. בבית"ר שקלו את האפשרות לפתוח עם מאור בוזגלו, אך המאמן ניר קלינגר רוצה להיות זהיר לגביו ומתלבט היות ורק לאחרונה הוא חזר לשחק אחרי הפציעה.

עד כה הבטיחו מקומם בטדי כ-15 אלף איש, מהם קרוב ל-2,000 אוהדי באר שבע. בבית"ר הביעו שביעות רצון מכך שהפלטפורמה של מחירים זולים יותר במחירה מוקדמת עובדת בצורה טובה עד עתה.

דודו גורש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מפגש כואב עם הקורה. גורש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully