וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "לשחר נמאס להחליף מאמן בכל עונה, הוא מחפש יציבות"

9.11.2018 / 9:15

במכבי חיפה מקווים שהרומן עם אלי גוטמן יימשך מעבר לחוזה בן השנה וחצי עליו חתם: "פעם מאמנים לא היו עוזבים". דריכות רבה לקראת הפועל חדרה בשבת, המטרה: מאבק על כרטיס לאירופה

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

אלי גוטמן חתם במכבי חיפה על חוזה לעונה וחצי, אבל במועדון מקווים שהקשר איתו ימשך זמן ממושך יותר. "ליענקל'ה שחר נמאס להחליף מאמן בכל עונה. הוא מייחל לזה שגוטמן יצליח והוא לא יצטרך לעשות את השינויים התכופים האלה בכל עונה", אמר הבוקר מקורב לנשיא המועדון, "מי שמכיר את יענקל'ה זוכר שהיו שנים שמאמנים לא היו עוזבים את מכבי חיפה. גיורא שפיגל עבד שנים ארוכות, רוני לוי, אברהם גרנט. מעבר לפן הכספי שבפיטורי מאמן, יענקל'ה מחפש יציבות למערכת שתבוא לידי ביטוי דרך עמדת המאמן".

החוזה עם גוטמן נסגר בלילה שבין רביעי לחמישי, סמוך לשעה 1:30. המאמן עזב את אולפן ערוץ הספורט אחרי שידור מחזור ליגת האלופות וקיים שיחה טלפונית עם שחר במהלכה אמר לו האחרון: "יאללה תגיע בבוקר לאימון. נתראה בכפר גלים". שחר שהגיע אתמול בבוקר בעצמו לאימון, לא מרים ידיים באשר לעונה הקרובה והוא מאמין שאפשר לעשות שינוי של 180 מעלות בקבוצה ולהילחם על כרטיס לאירופה, דבר שהירוקים לא עשו כבר הרבה זמן.

גוטמן לא התנה את בואו בצירוף עוזר מאמן ספציפי. הוא ביקש לצרף את גיורא אנטמן כמאמן שוערים, אחרי שהיה ברור כי מאמן השוערים ההולנדי ארנו ואן זוואם יעזוב גם כך, וקיבל ברצון את הימצאותו של איתי מרדכי במערכת כעוזר מאמן, כאשר בין השניים יש היכרות רבת שנים.

שחקנים במכבי חיפה מאוד דרוכים מאתמול בעיקר נוכח סימני השאלה באשר למערך איתו יעלה גוטמן נגד הפועל חדרה (שבת, 20:30, ספורט4) ולשינויים בהרכב. גוטמן שיחק בעבר עם שלושה בלמים והוא עשוי לחזור לכך במכבי חיפה. המאמן החדש הבהיר לשחקנים שלמרות כל מה שנכתב על הדעות שלו ועל אף שהתבטא בעבר כפרשן באשר לשחקנים מסוימים, הוא נותן לכולם הזדמנות שווה להוכיח את עצמם.

אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה עם איתי מרדכי. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
היכרות רבת שנים. גוטמן ומרדכי/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully