וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס ניצחה את אולימפיאקוס ובלאט, ספאנוליס קפא

לקאביצ'יוס וקלאתיס הובילו את פאו ל-80:93 על היריבה השנואה באואקה. ניצחון רביעי רצוף לברצלונה, פנר ניצחה בשיניים את באסקוניה

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
חגיגה של קלאתיס ופאו/GettyImages

המחזור השישי ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד הניצחון של פנאתינייקוס על אולימפיאקוס באואקה. פנר ניצחה את באסקוניה בחוץ, ברצלונה השיגה ניצחון רביעי רצוף, וגם ז'לגיריס גברה על בודוצ'נוסט.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
4 נקודות באחוזים רעים. ספאנוליס/GettyImages

פנאתינייקוס - אולימפיאקוס 80:93

כנראה שדיוויד בלאט לא ירצה לזכור איך נראה הדרבי היווני הראשון שלו. אחרי מחצית ראשונה שקולה שאפילו התנהלה בשליטה מסוימת של אולימפיאקוס, פאו התפוצצה במחצית השנייה באואקה וראתה איך הנמסיס ואסיליס ספאנוליס שוב קופא מול האקסית. קיל ביל סיים עם 4 נקודות בלבד (2 מ-9 מהשדה), וגם הצגה גדולה של יורגוס פרינטזיס (26 נקודות) לא כיפתה על המשחק החלש שלו, כשמנגד ניק קלאתיס מציג עוד משחק מופתי עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ונעזר באקס פקטור לוקאס לקאביצ'יוס שהוביל את רשימת הקלעים של פאו עם 17. ניצחון שני רצוף לפאו, בעוד בלאט סופר שני הפסדים רצופים.

באסקוניה - פנרבחצ'ה 74:72

כמה אופי יש לז'ליקו אוברדוביץ' ושחקניו. פנר פיגרה לאורך כמעט כל הרבע האחרון, אבל נשארה צמודה מספיק כדי להגיע לדקות האחרונות במרחק נגיעה ולהפוך את הקערה על פיה בעיקר בזכות מהלכים גדולים של לואיג'י דאטומה. 36 שניות לסיום העלה ניקולה קאליניץ' את פנר ליתרון, ובהתקפה הבאה באסקוניה החטיאה שלושה סלי ניצחון פוטנציאליים, עד שמאט ג'נינג ביצע עבירה בלתי ספורטיבית ודאטומה סגר עניין מהעונשין. דאטומה סיים עם 16 נקודות, ז'ופרה לוברן תרם 15, ומנגד 17 של אילימאנה דיופ ו-15 של טוקו שנגליה לא הספיקו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שרונאס יאסיקאצביצ'וס, ז'לגיריס, שאראס,. ברני ארדוב
רק ניצחון בא בחשבון מול בודצ'נוסט. שאראס/ברני ארדוב

חימקי מוסקבה - ברצלונה 87:80

השבוע של ברצלונה החל עם ניצחון קליל על מכבי תל אביב, נמשך בהפסד ביתי מביך לפואנלברדה החלשה, והסתיים שוב עם טעם טוב בזכות ניצחון חוץ נאה במוסקבה. הקטלאנים היו בשליטה ברוב שלבי המשחק, עלו ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע האחרון וראו את אלכסיי שבד (27 נקודות) שוב לוקח את חימקי על הגב ומצמק את היתרון כמעט בכוחות עצמו לנקודה בלבד. למזלם, אקורד הסיום היה של אנטה טומיץ' וקייל קוריץ', שלחצו על הגז פעם נוספת והבטיחו ניצחון רביעי רצוף ביורוליג. תומא הרטל היה הקלע הבולט אצל ברצלונה עם 18 לצד 8 אסיסטים, אנטה טומיץ' וכריס סינגלטון הוסיפו 16 כל אחד, ובצד השני חימקי, כהרגלה, קיבלה תרומה נכבדה מאוד מאלכסיי שבד (27 נקודות ו-6 אסיסטים), אבל כמעט שום דבר מהאחרים, פרט לטוני קרוקר שהוסיף 17.

בודוצ'נוסט - ז'לגיריס 72:60

מחצית שנייה דומיננטית של שאראס ושחקניו הספיקה כדי להתאושש מההפסד לריאל מדריד במחזור הקודם. ברנדון דייויס הצטיין עם 20 ו-5 ריבאונדים, אנטנאס קבאליאוסקאס הוסיף 12, ונייט וולטרס תרם 10 ו-6 אסיסטים למנצחת, שעומדת כעת על מאזן של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. את בודוצ'נוסט הוביל אלן אומיץ עם 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully