וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראחים סטרלינג עונה לביקורות: "רציתי לבעוט ומצאתי את עצמי על הקרקע, לא יודע מה קרה"

החלוץ צלל וקיבל פנדל, כעת הוא מבקש סליחה: "לא הרגשתי מגע, זו הייתה טעות שלי". גווארדיולה הוסיף: "לא אוהבים לכבוש ככה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ועכשיו, ההתנצלות: הופעה גדולה של מנצ'סטר סיטי אמש (רביעי) חסתה בצילה של ההתחזות של ראחים סטרלינג, זו שהובילה לשער השני של הסיטיזנס. החלוץ מצא מרווח ברחבה והתקדם לכיוון השער, אך כשניסה לבעוט פיספס את הכדור, פגע בקרקע ונפל. ויקטור קשאיי השופט ההונגרי שגה והעניק כדור עונשין מ-11 מטרים לתכולים, וסטרלינג פספס הזדמנות לתהילת עולם אם רק היה מודה שנפל בזכות עצמו.

עוד בנושא
הצלילה של ראחים סטרלינג: כל הממים והבדיחות על האנגלי
מנצ'סטר סיטי דרסה את שחטאר דונייצק 0:6
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

אולי מיסטר בין אשם בכלל?

דווקא בתקופה בה שמה של מנצ'סטר סיטי נקשר בכמה וכמה שערוריות ושחיתויות, בעקבות חשיפות 'פוטבול ליקס', התנצלות והודאה כי לא הייתה עבירה היו עושים שירות טוב לאלופת אנגליה. "הבנו מיד שזה לא היה פנדל", אמר פפ גווארדיולה, "ראחים יכול היה להגיד משהו. אנחנו לא אוהבים לכבוש בצורה הזאת, וברור שאם היה VAR תוך רגע היו מבטלים את השריקה. גם ג'יימס מילנר יכול היה להודות שהשער שלנו בגביע בעונה שעברה היה חוקי והוא לא עשה זאת".

גם פאולו פונסקה מאמנה של שחטאר התייחס להחלטה ההזויה: "ברור שלא היה פנדל, אבל יהיה מגוחך לומר שבגלל זה הפסדנו. מנצ'סטר סיטי קבוצה נהדרת, מכונה והם בהחלט מסוגלים לזכות בליגת האלופות".

ומה היה לסטרלינג עצמו לומר בנדון? "רציתי להקפיץ את הכדור ואני לא יודע מה בדיוק קרה אחר כך. מצאתי את עצמי על הקרקע והסתובבתי, לא חושב שהרגשתי מגע, זו הייתה פשוט טעות שלי. אני מתנצל בפני שחטאר ובפני השופט"

עוד באותו נושא

מוריניו התגרה באוהדי יובנטוס וספג ביקורת קשה: "אין לו טיפת קלאס"

לכתבה המלאה

ברשת, לא הפסיקו לקטול את האנגלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully