וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו התגרה באוהדי יובנטוס וספג ביקורת קשה: "אין לו טיפת קלאס"

מאמן יונייטד עקץ את האוהדים, כמעט התעמת עם בונוצ'י וחטף גם מהתקשורת האנגלית. התגובות, כולל תקריות העבר והאמירה של רונאלדו: "יונייטד לא עשתה כלום כדי לנצח"

עריכת וידאו: מתן חדד

וואו, איזו דרמת ענק קיבלנו אמש (רביעי) בטורינו, שם ניצחה בסופו של דבר מנצ'סטר יונייטד 1:2 את יובנטוס. הגברת הזקנה הובילה משער נפלא של כריסטיאנו רונאלדו מול האקסית (65), אלא שחואן מאטה איזן (86) ושער עצמי של אלכס סנדרו הפך (89) והנחיל לאלופת איטליה הפסד בכורה העונה בכל המסגרות. מדהים. כמה מדהים? לראשונה מאז גמר האלופות הבלתי נשכח של 1999 מול באיירן מינכן, השדים האדומים משלימים קאמבק אירופי כדי לנצח משחק בתוך חמש הדקות האחרונות.

עוד בנושא:

ליגת האלופות: מנצ'סטר יונייטד גברה על יובנטוס 1:2 בטורינו אחרי מהפך דרמטי
הצלילה של ראחים סטרלינג: כל הממים והבדיחות על האנגלי

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
כך הוא נראה אחרי שער הניצחון/רויטרס

בסיום המשחק נרשמה תקרית, איך לא, בכיכובו של ז'וזה מוריניו. הקהל התגרה באוהדי יובנטוס, וכמעט התעמת פיזית עם לאונרדו בונוצ'י. "קיללו אותי למשך כל 90 הדקות", הסביר המנג'ר. "הגעתי לפה לעשות את העבודה שלי. לא העלבתי אף אחד בסיום, פשוט עשיתי תנועה כאילו אני רוצה לשמוע את האוהדים חזק יותר. כנראה שלא הייתי צריך לעשות את זה, ואם הייתי קר רוח כנראה שזה לא היה קורה. אבל כשמעליבים את המשפחה שלי, ככה הגבתי".

בניגוד למוריניו, מסימיליאנו אלגרי שמר על קלאס ואמר בהתייחס לקתרית ש"לכל אחד יש את התגובות האישיות שלי, אני לא יכול לומר אם מה שמוריניו עשה מוגזם או צודק".

הפרשנים והעיתונים באנגליה ביקרו את ההתגרות שלו, ואחד ממבקריו הבולטים, שחקן העבר פול סקולס, אמר אמש ש"זה קורה לו תמיד, בכל מקום. לפעמים צריך לנצח עם טיפה קלאס, ללחוץ את היד של המאמן היריב ופשוט לשתוק. אין שום צורך בלעשות את מה שעשה".

שער ה"סאן", לדוגמא, בחר להבליט את התקרית של מוריניו, פרסם בעמוד הראשי תמונה של המאמן, ועליה נכתב: "ללא קלאס. ז'וזה קלקל ליונייטד ערב של תהילה וגרם לסערה".

זו כמובן לא הפעם הראשונה שמוריניו חוגג בצורה שנויה במחלוקת, או מעורר סערה בסיומים של משחקים. אחרי שהדיח עם פורטו את מנצ'סטר יונייטד מליגת האלופות ב-2004 הוא חגג בצורה מופגנת מול אוהדי השדים האדומים, ב-2011 הוא הורחק מחמישה משחקים אחרי שהשתולל בתום המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות עם ריאל מדריד נגד ברצלונה, ולאחרונה הוא רשם מיני-עימות, שוב עם אוהדי יובנטוס, אחרי שספג קללות ועלבונות וסימן לעברם סימן של שלוש אצבעות, כסמל לטרבל בו זכה עם אינטר ב-2010.

לאחרונה היה מוריניו גם בצידו השני של המתרס, כשעוזר מאמן צ'לסי חגג מולו בצורה מופגנת ניצחון על יונייטד וספג קנס בגובה 6,000 ליש"ט.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: מנצ'סטר יונייטד גברה על יובנטוס 1:2 בטורינו אחרי מהפך דרמטי

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו עם שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
מוריניו ובונוצ'י בדיבור צפוף/רויטרס

על המשחק עצמו אמר מנג'ר יונייטד: "שיחקנו פנטסטי, ברמה הכי גבוהה שלנו, אנחנו לא יכולים לשחק טוב יותר. הצלחנו לנצח כי היה לנו משחק ממש, ממש טוב, וחיפשנו את הניצחון עד הסיום. כנראה שתיקו היה התוצאה הנכונה כאן, אבל שלוש הנקודות הללו חשובות לנו מאוד".

פול פוגבה דווקא זכה לקבלת פנים חמה מהאוהדים בטורינו. "הקהל קיבל אותי יפה והערכתי את זה", אמר הצרפתי. "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד והשגנו שלוש נקודות חשובות מאוד. חגגתי את השער, לא ידעתי שזה פגע בעוד כמה שחקנים. אנחנו משחקים היטב ביחד, ובסוף נותר לנו עוד קצת כוח לכבוש את שער הניצחון".

"אנחנו רוצים ללכת עד הסוף, וכדי לעשות זאת, חייבים ללמוד מהטעות הזו", אמר ג'ורג'יו קייליני המתוסכל על השערים שקבוצתו ספגה לקראת הסיום. "כבר כמה משחקים זה כמעט קורה לנו. היינו בשליטה מוחלטת, אבל פספסנו הזדמנויות, לא הקפדנו על הפרטים הקטנים ויונייטד יכולה להיות מסוכנת. אם נפסיד משחקי ליגת האלופות ככה, עדיף שזה יקרה כעת".

מאמנו מסימיליאנו אלגרי הוסיף: "זה הפסד מאכזב כי שיחקנו טוב. אנחנו צריכים לשפר את הסיומות שלנו, כי אנחנו אף פעם לא מצליחים לגמור משחקים. יכולנו להבקיע שלישייה או רביעייה במחצית הראשונה. היה ברור שהדרך היחידה בה יונייטד תבקיע תהיה דרך מצבים נייחים, ואפשרנו להם את ההזדמנויות הללו. למרות זאת אנחנו עדיין ראשונים בבית. בטווח הארוך זה יעשה לנו טוב, כי נלמד לא להירדם במצבים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully