וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "אני קובע מי יאמן את ריאל מדריד? נמאס מהשטויות"

הקפטן התייחס לשמועות על חלקו במינוי של סולארי וספג ביקורות אחרי שפצע שחקן פלזן, ספק בכוונה: "אף פעם לא שמח לפגוע בקולגה"

עריכת וידאו: מתן חדד

נכון, לא מדובר ביריבה חזקה במיוחד, ובכל זאת, הופעת הבכורה של סנטיאגו סולארי כמאמן ריאל מדריד בליגת האלופות הוכתרה הלילה (רביעי) בהצלחה, כשאלופת אירופה מחצה את ויקטוריה פלזן 0:5 בצ'כיה. קארים בנזמה כיכב עם צמד (21, 37) וחצה את רף 200 השערים במועדון, קאסמירו (23), גארת' בייל (40) וטוני קרוס (67) השתתפו גם הם בחגיגה.

"השחקנים עשו עבודה מצוינת והבקיעו יופי של שערים", אמר סולארי. "עשינו הרבה דברים טובים בתקופה האחרונה, מעל הכל אני מרוצה מהרצינות שהשחקנים מגלים, ועם איכות כל כך גבוהה אפשר להבקיע הרבה שערים. צריך להמשיך כך, בצניעות, למשחק הבא. מה יקרה איתי בהמשך? אני יכול לחשוב רק על המשחק הבא. אנחנו חיים כאן כל הזמן באסון, אפילו אם זוכים בליגת האלופות זה אסון".

קאסמירו גיבה את מאמנו ואמר: "כולנו תומכים בסנטיאגו כמאמן שלנו. כולם יכולים לדבר על האם מישהו יגיע או לא, אבל אנחנו מגלים כלפיו הרבה כבוד, כפי שגילינו כלפי המועדון הקודם. אם דברים הולכים כמו שצריך, למה לא לתת לו את ההזדמנות?"

עוד בנושא:

ריאל מדריד מחצה את ויקטוריה פלזן 0:5, ניצחון דרמטי למנצ'סטר יונייטד על יובנטוס
ז'וזה מוריניו התגרה באוהדי יובנטוס: "העליבו את המשפחה שלי"
הצלילה של ראחים סטרלינג: כל הממים והבדיחות על האנגלי

והיו גם רגעים פחות יפים עבור ריאל במשחק. ביתרון 0:4 שלח סרחיו ראמוס מרפק עוצמתי - ספק במזיד ספק בשוגג - לכיוונו של מילאן האבל מפלזן, שגרם לו לדימום ולקבלת טיפול רפואי, והזכיר שוב את מעלליו מהעבר, כולל הפציעה שגרם למוחמד סלאח.

"זה היה מהלך לא נעים. זה קרה מהר מאוד, היה בינינו מגע אבל כמובן שלא הייתה לי שום כוונה לפגוע בו", הסביר ראמוס בסיום. "אני אף פעם לא שמח לפגוע בקולגה, ואני מאחל לו שיתאושש כמה שיותר מהר. כבר שלחתי לו הודעת התנצלות. בסופו של אני מי שאני, וגם את הביקורות אני יכול לשאת".

בנוסף, התייחס ראמוס לשמועות לפיהן היה לו יד בבחירת המאמן של ריאל ובכך שהיא ירדה מאנטוניו קונטה. "אני לא מחליט מי מאמן את ריאל מדריד, אפילו לא קרוב. אלו שטויות. קונטה? מעולם לא דיברתי עליו. רק אמרתי שבאופן כללי אנחנו לא זקוקים למאמן שמתנהג לשחקנים ביד קשה, אבל לא דיברתי עליו ספציפית. כל מה שאמרתי הוא שמאמן צריך להרוויח את הכבוד שלו".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: מנצ'סטר יונייטד גברה על יובנטוס 1:2 בטורינו אחרי מהפך דרמטי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully