וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: ערן זהבי כבש את שערו ה-20 העונה, שנגחאיי SIPG זכתה באליפות

חלוץ נבחרת ישראל כבש ב-1:2 של גוואנגז'ו ר.פ על האביי, קבוצתו הבטיחה הישארות. SIPG זכתה באליפות אחרי שבעה תארים רצופים של גוואנגז'ו אברגראנדה. הקבוצה של ג'ורדי עדיין לא ניצלה סופית

עריכת וידאו: מתן חדד

ערן זהבי כבש היום (רביעי) את שערו ה-20 העונה במדי קבוצתו גוואנגז'ו ר.פ, שגברה 1:2 האביי במסגרת המחזור ה-29 בליגה הסינית. הניצחון של ר.פ הבטיחה לקבוצה של זהבי את ההישארות לעונה נוספת בליגה, אחרי מספר שבועות של חשש בתחתית הצפופה. אומנם הקבוצה של סטויקוביץ' (במשחקו ה-100 כמאמן) נושמת לרווחה, אבל גם היא יודעת שמדובר בעונה מאכזבת, הרבה מתחת לציפיות המוקדמות על צמרת.

זהבי, שהוזמן לסגל של נבחרת ישראל למשחקים הקרובים מול גוואטמלה (ידידות) וסקוטלנד (הקרב המכריע בליגת האומות), אומנם פספס מספר הזדמנויות, אבל הצליח לכבוש מקרוב בדקה ה-53 ולחגוג שער מספר 58 בשנתיים וחצי שלו בסין.

עוד היום: מחזור לפני סיום העונה, שנגחאיי SIPG הבטיחה הערב אליפות היסטורית וקטעה רצף של שבע אליפויות של אברגראנדה. SIPG, שהייתה זקוקה לנקודה בלבד במשחקה הביתי, גברה 0:2 על בייג'ינג רנחה, והניפה את "גביע האש הקדושה".

קבוצתו של ג'ורדי קרויף, צ'ונגצ'ינג ליפאן, ניצחה 0:2 את גוואנגז'ו אברגראנדה, שהגיעה למשחק בידיעה שעדיין יש לה סיכוי תיאורטי לאליפות, אבל איבדה את התואר. צ'ונגצ'ינג ליפאן עדיין לא הבטיחה את ההישארות שלה בליגה: שש קבוצות ייאבקו על ההישארות: לארבע קבוצות (ביניהן זו של ג'ורדי) יש 32 נקודות, לקבוצה נספת 33 ולקבוצה נוספת 34 נקודות, כשנותר מחזור אחד.

עוד בנושא

ערן זהבי חזר לסגל נבחרת ישראל למשחק מול סקוטלנד
גם בשבוע שעבר זהבי כבש וקירב את קבוצתו להינצלות

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. אתר רשמי גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
הלך קשה, אבל הם שרדו. ערן זהבי/אתר רשמי, אתר רשמי גוואנגז'ו R&F
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully