וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקום התרגש לאחר השער: "חלמתי על ברצלונה מאז שהייתי ילד, ערב בלתי נשכח"

הברזילאי לא ידע את נפשו מרוב אושר בסיום המשחק: "רוצה לעשות דברים גדולים, לא אעזוב את בארסה". גם בוסקטס פירגן לו: "שחקן נהדר, בטוח שיעזור לנו הרבה עד לסיום העונה"

רויטרס

המחזור הרביעי של ליגת האלופות החל אמש (שלישי), ומנת המשחקים הראשונה הייתה מצוינת - כזו שעושה חשק לעוד. המשחק בין אינטר וברצלונה אמנם היה רדום יחסית דקות ארוכות, אך הסיום הדרמטי שלו הפך אותו לכזה שלא שוכחים. שחקניו של ארנסטו ואלוורדה ניסו וניסו אך לא הצליחו להכניע את סמיר האנדנוביץ', עד שהרכש המושמץ של הקיץ, מלקום, נכנס כמחליף, כבש מיד ופרץ בבכי מהתרגשות. מאורו איקרדי אמנם איזן שלוש דקות מאוחר יותר, אבל הנקודה שהשיגה בסן סירו הספיקה לבארסה כדי להבטיח עלייה לשמינית הגמר, בפעם ה-17 ברציפות, באופן רשמי.

עוד בנושא
אינטר וברצלונה נפרדו ב-1:1 דרמטי
הכוכב האדום בלגרד הפתיעה את ליברפול וניצחה אותה 0:2
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מלקום שחקן ברצלונה בוכה לאחר שער הבכורה. רויטרס
כבש ונשבר. מלקום/רויטרס

מלקום הנרגש אמר בסיום: "הופעת בכורה בליגת האלופות וגם לכבוש? זה פשוט בלתי נשכח. אני רוצה לחגוג זאת עם המשפחה שלי הערב. אני רוצה לעשות היסטוריה, אנסה לעשות דברים גדולים. ברצלונה הייתה החלום שלי מאז שהייתי ילד, לא אעזוב".

סרחיו בוסקטס הוסיף: "שלטנו במשחק, בעיקר במחצית הראשונה וחבל שלא היינו עירניים מספיק לשמור על היתרון אחרי שכבשנו. היינו מחוייבים מאוד ושיחקנו הגנה מצוינת". בוסקטס התייחס גם למלקום כובש השער: "הוא שחקן נהדר שעובד קשה באימונים כדי לשחק יותר. הוא עוד יעזור לנו הרבה עד סוף העונה, אני בטוח בזה". עוד הוא אמר: "כשמסי נפצע איבדנו איזון, אבל הסתכלנו קדימה והסתדרנו. שהוא יחזור נהיה חזקים הרבה יותר".

ארנסטו ואלוורדה סיכם: "המטרה עכשיו היא לסיים במקום הראשון", פתח המאמן, "קודם המטרה הייתה להעפיל. אני שמח מאוד בשביל מלקום, מגיע לו. לא נתתי למסי לשחק כי חששתי לסכן אותו. דיברנו על זה והוא הבין את ההחלטה".

מן העבר השני, מאורו איקרדי אמר בסיום המשחק: "היה לנו מעט מזל, אבל ככה זה כשאתה משחק נגד הקבוצה הטובה בעולם. המשכנו להאמין אחרי שספגנו ואני שמח שהצלחנו לחזור. מחכים לנו שני משחקים מאוד קשים. מקווה שמה שהיה לנו בסן סירו נגד טוטנהאם יקרה שוב".

עוד באותו נושא

יורגן קלופ: "איבדנו את המוג'ו שלנו", בסרביה מהללים את "החשמלאי"

לכתבה המלאה
מאואו איקרדי שחקן אינטר כובש מול ברצלונה. רויטרס
קבע חלוקת נקודות. מאורו איקרדי כובש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully