וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "איבדנו את המוג'ו שלנו", בסרביה מהללים את "החשמלאי"

מאמן ליברפול המום מההפסד 2:0 בבלגרד: "לשים את האצבע על מה לא עבד? יש לי רק 10 אצבעות". פאבקוב קיבל ציון 9.5 על "הופעה היסטורית"

רויטרס

יורגן קלופ ידע מה מצפה לליברפול בהר הגעש בבלגרד, אבל גם הוא לא האמין שהביקור של סגנית אלופת אירופה יסתיים הערב (שלישי) בהפסד 2:0 לכוכב האדום. התוצאה הזו סיבכה לחלוטין את בית ג' של ליגת האלופות, כאשר ליברפול עדיין מוליכה עם שש נקודות, אבל לאלופת סרביה כבר יש ארבע וביניהן נמצאות גם נאפולי ופריס סן ז'רמן. עבור ליברפול היה זה הפסד חוץ שלישי ברציפות בליגת האלופות - דבר שלא קרה לה מעולם. הקודמים היו 4:2 לרומא בחצי הגמר אשתקד ו-1:0 לנאפולי.

שחקני הכוכב האדום בלגרד מניפים את מילאן פאבקוב. רויטרס
גיבור הערב. מילאן פאבקוב/רויטרס

הכוכב האדום הפכה לקבוצה הסרבית הראשונה שמנצחת משחק בשלב הבתים בעידן ליגת האלופות, וזה קרה בניסיון ה-16, עם 13 שחקנים סרבים שהיו על כר הדשא במהלך המשחק. הניצחון הקודם שלה, עוד בימי גביע האלופות, היה ב-1992.

כוכב המשחק מילאן פאבקוב קיבל בתקשורת הסרבית את הציון 9.5 וזכה לשבחים מכל עבר בעקבות "הופעה היסטורית שהביאה ניצחון היסטורי". החלוץ בן ה-24 שיחק בליגה המקומית של וויודינה, התקדם בהדרגה ונרכש על ידי האלופה ב-2017 תמורת 300 אלף יורו בסך הכול, אך נשלח לאחר חצי שנה בחזרה לרדניצ'קי ממנה הגיע. בתחילת דרכו בכדורגל, הוא הועסק גם כחשמלאי ועבד במכולת של אביו.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: הכוכב האדום בלגרד הדהימה את ליברפול וניצחה אותה 0:2

לכתבה המלאה

יורגן קלופ נשאל בסיום האם הוא יכול לשים את האצבע על מה לא עבד לליברפול הערב, והשיב: "יש לי רק 10 אצבעות... הייתה לנו הזדמנות אחת טובה עם דניאל סטארידג', מאוד גדולה. כל שער במשחק כזה משנה את כל התמונה. האווירה עצמה לא הייתה בעיה מבחינתנו, אבל אחרי השער השני הם הריחו את זה, עשינו את זה קל מדי עבורם. הם ראויים לניצחון על התשוקה שהראו היום. איבדנו את המוג'ו שלנו במשחק, לא באופן כללי. נצטרך לגרום לכך שזה לא יקרה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully