וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "למרות התוצאות, נימבורק בין הקבוצות הטובות בבית"

הפועל ירושלים השלימה את ההכנות למשחק נגד הצ'כים (רביעי, 19:45, ספורט 5 סטארס). קטש: "לא צריך להתלהב מהניצחונות האחרונים"

one

הפועל ירושלים תארח מחר (רביעי, 19:45, ערוץ 5 סטארס) את נימבורק הצ'כית למשחק במסגרת המחזור החמישי בליגת האלופות של פיב"א. לקבוצה מהבירה מאזן 1:3, בעוד אלופת צ'כיה שמאומנת על ידי אורן עמיאל הישראלי, במאזן שלילי 3:1.

המאמן עודד קטש אמר היום: "לא צריך להתלהב יותר מדי מהניצחונות האחרונים. במשחק נגד עירוני נהריה היו נתונים פסיכיים, זה היה משחק יוצא דופן ואי אפשר לקחת ממנו יותר מדי. צריך לשמר את המתח. אני מקווה שהמסר בהכנה שלנו עבד".

המאמן הוסיף: "יש לנו תוצאות טובות משל נימברוק אבל היא קבוצה מאוד טובה, לדעתי בין הארבע הטובות בבית שלנו. מספיק לראות אותה משחקת ולדעת שהולך להיות משחק מאוד קשה. אורן עמיאל? יש בינינו חברות רבת שנים והערכה רבה, אני מאמין שיהיה כיף".

טיישון תומאס שסיים עונש השעייה ובשבוע שעבר כבר שיחק נגד פואנלברדה וקלע 11 נקודות, אמר: "הניצחונות האחרונים נותנים לנו ביטחון, אבל צוות האימון עושה עבודה טובה ומוודא שנגיע מוכנים למשחק הקרוב ונישאר רעבים. בזמן שהייתי בחוץ ניסיתי להפוך את החוויה לחיובית. צפיתי בהרבה כדורסל, למדתי עוד על עצמי ועל הקבוצה וזה עזר לי. יש לי כימיה טובה עם תמיר בלאט, זה מרגיש טוב לשחק איתו שוב".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
מפגש מסקרן עם אורן עמיאל. קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully