וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנהריה מובכים: "נראים לפעמים כמו קבוצה שלא שווה את הליגה הזו"

5.11.2018 / 9:54

אחרי התבוסה השנייה בתולדותיה בליגת העל, ושבירת השיא השלילי עם 0 מ-26 מחוץ לקשת, הסגולים תופסים את הראש. המאמן מיקי גורקה: "הקבוצה הייתה שבורה". חוסר בהירות לגבי התקצוב העירוני מונע בשלב זה שינויים בסגל

one

עירוני נהריה ספגה אמש (ראשון) את ההפסד השני הכי גדול בתולדותיה כשהובסה 92:53 בידי הפועל ירושלים בחוץ. הקבוצה של מיקי גורקה שברה את שיא ליגת העל עם נתון מביך של 0 קליעות מוצלחות מחוץ לקשת מ-26 ניסיונות, ופיגרה ביותר מ-30 נקודות הפרש כבר באמצע הרבע השלישי. עם זאת, נהריה עדיין לא קרובה למקום האחרון בזכות שני ניצחונות שהשיגה עד כה.

"קיבלנו 92 נקודות אז לא שמרנו. התחלנו את המשחק עם החטאות של מצבים פנויים וקיבלנו סלים קלים בצד השני. נקודת השבירה שלנו בתור קבוצה הייתה בשתי דקות האחרונות של הרבע השני, לא היינו טובים אבל החזקנו על פער של 14-15 נקודות הפרש, ושני איבודים בסיום המחצית ושלשה הורידו אותנו בפיגור 21 ומאותו הרגע הקבוצה שלי הייתה שבורה ולא הצלחנו להתרומם. אני לא זוכר משחק שקבוצה קולעת 0 מ-26, אבל יש פעם ראשונה לכל דבר", סיכם גורקה את ההתמודדות.

מיקי גורקה מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
חייב לעשות בדק בית. מיקי גורקה/אדריאן הרבשטיין

על היכולת הלא טובה של שחקניו אמר: "אמרתי את זה כמה פעמים, אחת הרעות הגדולות של הקבוצה הזאת היא החוסר יציבות. לפעמים אנחנו נראים כמו קבוצה ממש טובה, ולפעמים כמו קבוצה שלא שווה את הליגה הזאת. התפקיד שלי שנראה יותר טוב, ושנגיע לנקודת איזון ושלא נשבר ככה. זה כבר קרה לנו, לא ברמה כזאת, אבל לא שיחקנו נגד קבוצה ברמה הזאת, ואני צריך למצוא את הפתרונות".

במועדון מעוניינים לבצע שינויים בסגל, אך לאור חוסר הבהירות לגבי גובה התמיכה העירונית תחת ראש העיר הנבחר החדש אלון מרלי, חוששים בעין שרה לקחת התחייבויות חדשות, ולכן ימתינו בשלב הזה עם הסגל הנוכחי: "גם אחרי ניצחון היו דיבורים על שינויים, לא בטוח שאנחנו יכולים לעשות את זה כרגע, נתמודד בלהוציא את המקסימום ממה שיש. נגד נס ציונה זה היה נראה בסדר, נגד ירושלים ובחצי השני נגד ראשון זה לא היה נראה טוב, יש לנו הרבה עבודה קשה", חתם המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully