וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: לוקאקו בספק, יובנטוס תעלה לשמינית הגמר?

ניצחון של אלופת איטליה על מנצ'סטר יונייטד (ד', 22:00, ספורט 5) יבטיח לה את הכרטיס. סיטי - שחטאר, פלזן - ריאל מדריד

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
דוהר לשמינית הגמר. רונאלדו/רויטרס

המחזור הרביעי בליגת העל האלופות ימשך וגם יסתיים ביום רביעי. שמונה משחקים על הפרק, כשבמוקד מפגש הענקיות בין יובנטוס למנצ'סטר יונייטד. כמה קבוצות - יובנטוס, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן ואייאקס - יוכלו להבטיח העפלה לשמינית הגמר.

ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. GettyImages
מסר תקיף במסיבת העיתונאים. קובאץ'/GettyImages

בית ה'

באיירן מינכן - א.א.ק אתונה (22:00)

בצל הדיווחים על יחסים רעועים בין חלק מהכוכבים למאמן ניקו קובאץ', באיירן מינכן לא תסתפק בדבר מלבד ניצחון על הקבוצה החלשה בבית ה'. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, קובאץ' שלח מסר ברור: "מי שנמצא על המגרש, חייב לספק את הסחורה. אם זה לא יקרה, שחקן אחר יבוא על חשבונו". אריאן רובן פצוע ולא ישחק, חאמס רודריגס בספק.

בנפיקה - אייאקס (22:00)

13 שנים ארוכות אייאקס לא הגיעה לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל ניצחון שלה בליסבון ישבור את הרצף ויעניק לה חותמת על קמפיין אירופי מצוין. הפורטוגלים יהיו חייבים שלוש נקודות כדי להצטרף בגדול למאבק העלייה, אבל הם מגיעים אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות. הקשר גבריאל אמר: "זו הזדמנות לשנות כיוון אחרי כמה תוצאות לא טובות".

עוד באותו נושא

המחליף של מרסלו? בספרד טוענים: ריאל מדריד בעקבות אלפונסו פדרסה

לכתבה המלאה
שחקני מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו, ריאד מחרז חוגגים. רויטרס
כל תוצאה מלבד ניצחון תהווה סנסציה. מחרז ואגוארו/רויטרס

בית ו'

מנצ'סטר סיטי - שחטאר דונייצק (22:00)

ניצחון של סיטי ביחד עם שלוש נקודות של ליון במשחק המקביל, יעלו את פפ גווארדיולה ושחקניו לשמינית הגמר כבר אחרי ארבעה מחזורים. האלופה האנגלית גברה על שחטאר 0:3 באוקראינה לפני שבועיים וכל תוצאה מלבד ניצחון נוסף שלה תהווה סנסציה. אילקאי גונדואן כשיר אחרי היעדרות בת למעלה מחודש וגם ניקו אוטמנדי יעמוד לרשותו של גווארדיולה אחרי כשבועיים בחוץ.

ליון - הופנהיים (22:00)

ניצחון של ליון יציב אותה עם רגל וחצי בשמינית הגמר וזו כמובן המטרה של ברונו ז'נסיו ושחקניו. נביל פקיר חזר מפציעה והוא כנראה יפתח בחלק קדמי מאיים שכולל גם את ממפיס דפאי ומוסא דמבלה. הופנהיים מגיעה למשחק אחרי 1:4 בלברקוזן והשוער אוליבר באומן אמר: "אם נציג את אותן נחישות ותשוקה כמו בלברקוזן, ננצח גם בליון".

סרחיו רגילון, שחקן ריאל מדריד. GettyImages
יפתח ברביעייה האחורית של ריאל. רגילון/GettyImages

בית ז'

ויקטוריה פלזן - ריאל מדריד (22:00, 5+)

אחרי שני ניצחונות משני משחקים, סנטיאגו סולארי ימשיך לעמוד על הקווים ושוב יפגוש יריבה נוחה יחסית. למאמן הארגנטינאי יש צרות בחלק האחורי ורשימת הנעדרים כוללת את רפאל וראן, דני קרבחאל, חסוס ואייחו ומרסלו. המשמעות היא שסרחיו רגילון הצעיר שוב יפתח בעמדת המגן השמאלי. מנגד, מיכאל קרמצ'ניק - המוציא לפועל העיקרי של הצ'כים - פצוע וייעדר ומדובר בחדשות מעודדות לבלאנקוס.

צסק"א מוסקבה - רומא (19:55, ספורט 5)

אחרי שניצחה את ריאל מדריד במוסקבה, צסק"א בהחלט יכולה לחלום על תוצאה דומה נגד האיטלקים. רומא מגיעה בלחץ - אחרי יציאה מוקדמת ממאבק האליפות וכשעתידו של המאמן אוזביו די פרנצ'סקו לוטה בערפל. הפסד בבירת רוסיה יערער עוד יותר את מעמדו.

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מרסיאל בכושר טוב, אבל זה יכול להספיק נגד יובנטוס?/רויטרס

בית ח'

יובנטוס - מנצ'סטר יונייטד (22:00)

ניצחון ביתי בכל מקרה יעניק ליובנטוס כרטיס לשלב הבא, כשבקונסטלציה מסוימת גם תיקו עשוי להספיק לה. כריסטיאנו רונאלדו שוב יעמוד במוקד, אבל מנצ'סטר יונייטד תצטרך להיזהר גם מפאולו דיבאלה שנכנס לקצב לאחרונה. אצל האורחת מצב הרוח השתפר אחרי 10 נקודות מ-12 אפשריות בפרמיירליג. רומלו לוקאקו בספק, אבל אנתוני מרסיאל בכושר פנטסטי והוא ינסה להביא אותו לידי ביטוי גם בטורינו.

ולנסיה - יאנג בויז (19:55)

כשהיא נמצאת בעיצומה של תקופה רעה מאוד, ולנסיה תנסה להשיג ניצחון ביתי שישאיר לה סיכוי להעפיל לשמינית הגמר. העטלפים ניצחו העונה רק שני משחקים, אחד מהם (דחוק במיוחד) נגד אברו הקטנטונת בגביע, והמשבר בשיאו. יאנג בויז דוהרת לאליפות נוספת בשוויץ ונמצאת בכושר טוב, אבל עדיין תגיע למשחק במסטאייה כאנדרדוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully