וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של מרסלו? בספרד טוענים: ריאל מדריד בעקבות אלפונסו פדרסה

על פי "מארקה", אלופת אירופה סימנה את המגן בן ה-22 של ויאריאל. חכימי: "לא התייחסו אלי, לופטגי לא ידע מה יקרה"

שחקן ויאריאל אלפונסו פדרסה. GettyImages
היורש? פדרסה/GettyImages

ריאל מדריד ממשיכה בחיפושיה אחר מאמן קבוע, אך בו בזמן בוחנים הבלאנקוס את השוק לקראת חלון ההעברות של ינואר, וזה של הקיץ. על פי "מארקה", אלופת אירופה עוקבת אחר שחקן הכנף של ויאריאל אלפונסו פדרסה, שרשם תשע הופעות בנבחרת ספרד הצעירה, וסימנה אותו כמחליף אפשרי למרסלו בן ה-30.

לפדרסה (22), שגדל במחלקת הנוער של ויאריאל והושאל אשתקד גם ללידס יונייטד וגם לאלאבס, סעיף שחרור של 22 מיליון יורו. העונה רשם עשר הופעות בלה ליגה וכבש שער אחד. הספרדי החל את הקריירה כקשר תוקף בצד שמאל, אך לאחרונה הוסט לעמדת המגן השמאלי.

אשרף חכימי, שמושאל מריאל לבורוסיה דורטמונד, הגיע העירה לקראת משחק ליגת האלופות מול אתלטיקו הערב (שלישי, 22:00). על ההחלטה לעזוב ולקבל דקות משחק מחוץ לאלופת אירופה אמר: "לא ממש התייחסו אלי, לופטגי לא ידע מה הולך לקרות בימים הראשונים שלו בתפקיד, הוא לא ידע את מי הוא הולך להביא. אמרתי שאני מעדיף לקבל דקות במקום אחר, והוא לא ידע אם יביאו לי מחליף".

על מצב הבלאנקוס אמר שחקן ההגנה בן ה-20: "כרגע הדברים קשים, אבל אני מאמין שהקבוצה תצא מהמצב הזה. אני שמח שסולארי קיבל הזדמנות לאמן קבוצה גדולה כמו ריאל מדריד והוא יוכיח את עצמו לאט לאט. הצורה בה הוא מעביר כל אימון, כל משחק, תבוא לידי ביטוי בכר הדשא".

עוד בנושא:

דני קרבחאל: "ג'ולן לופטגי המאמן הכי טוב שאי פעם היה לי"
רונאלדיניו פשט רגל? "נותרו לו בחשבון הבנק 6 יורו בלבד"
בצרפת טוענים: ארסן ונגר יחליף את ג'נארו גאטוזו במילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully