וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו שיכור מתנדנד: כוכבי נבחרת צרפת עדיין בשיכרון חושים מהזכייה במונדיאל

7.11.2018 / 15:00

פוגבה נקלע לעימות חזיתי עם מוריניו, גריזמן מתעסק רק בכדור הזהב, וראן בתקופה הגרועה בקריירה, לוריס נהג בשכרות. ז'ירו בבצורת, פבאר במצוקה, אחרים פצועים ובליגה המקומית נותרו המיוסרים. 114 ימים אחרי, רוב אלופי העולם עדיין באופוריה. ומי בצד השני של הסקאלה?

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

"הזכייה בגביע העולמי פגעה בריכוז שלי".

פול פוגבה היה הראשון להודות בכך: רוב כוכבי נבחרת צרפת עדיין בשיכרון החושים של חגיגות הזכייה במונדיאל. כמה מהם מקרטעים בקבוצות או חושבים על פרסים אישיים, אחרים הסתבכו בצורה לא אופיינית ויש כאלה שמשלמים את מחיר הקיץ הסיזיפי עם פציעות חוזרות. זה דבר הגיוני וטבעי אחרי הצלחה, בטח אחרי ההגעה ל"אם כל הפסגות", אבל בצרפת זה חרג מגדר הנורמה. ואת מה שחשו אוהדי כדורגל בכל רחבי העולם, ביטא בצורה כנה קשר מנצ'סטר יונייטד. "קשה להתניע את עצמך מחדש, להיות ממוקד, ללכת עד הסוף - כי כבר נגעת בכוכבים", הסביר פוגבה בראיון ל-AFP. "מבחינתנו, זה היה התואר הכי גדול שאפשר לזכות בו ככדורגלן".

ההבנה שמדובר ב"אופוריית המונדיאל" הגיעה כבר בסוף אוגוסט. קצת יותר מחודש אחרי שהלך בדרכו של מאמנו דידייה דשאן והפך לצרפתי השני שמניף את הגביע העולמי, הוגו לוריס הואשם בנהיגה בגילופין ונאלץ לבלות שבע שעות במעצר. לוריס שיכור? אם היו צריכים בצרפת ליצור את הדמות הממלכתית האולטימטיבית, התוצאה ודאי הייתה שוער טוטנהאם. והנה דווקא הוא נופל, ועדיין נמצא בחמרמורת.

אבל לוריס לא לבד. מבין 23 השותפים להישג הגדול ברוסיה, רק לגבי שלושה אפשר להגיד בפה מלא שהם ירדו מהאולימפוס וכדברי פוגבה "התניעו את עצמם מחדש": קיליאן אמבפה, מלך שערי הליגה הצרפתית שהוביל את פריס סן ז'רמן לשיא היסטורי; אנגולו קאנטה, שלא החמיץ עדיין דקת משחק בפרמיירליג ומחזיק את מרכז השדה של צ'לסי הבלתי מנוצחת; ובלס מטוידי, שתפס מקום של קבע בהרכב יובנטוס וגם כבש פעמיים בפתיחת העונה הכמעט מושלמת בסרייה A.

כל היתר? תשפטו בעצמכם.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הערב בליגת האלופות: פול פוגבה מתארח עם מנצ'סטר יונייטד אצל יובנטוס
אנטואן גריזמן כבש בניצחונה של אתלטיקו, פ.ס.ז' חזרה עם 1:1 מנאפולי
הפנדל של פול פוגבה הפך לבדיחה ברשת: 26 צעדים לשישה מטרים

שחקני נבחרת צרפת חוגגים עם גביע העולם. רויטרס
הנחיתה מהאולימפוס לא פשוטה. שחקני נבחרת צרפת עם גביע העולם ב-15 ביולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully