וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין צפויה לפטר היום את בן זקן: "המצב המקצועי לא טוב"

5.11.2018 / 9:30

הבוקר התקיימה פגישה בין המאמן להנהלה וגורמים מעריכים שהפעם הוא יקבל הודעת פיטורים: "חייבים זעזוע". עמיר תורג'מן ואופיר חיים מועמדים

מאמן בני סכנין בני בן זקן. יוסי ציפקיס
צפוי להיות מפוטר מסכנין. בן זקן/יוסי ציפקיס

לא שקט בבני סכנין. התבוסה 3:0 מול מכבי תל אביב הכניסה את המועדון לסחרור שלילי והקבוצה צפויה לפטר היום (שני) את המאמן בני בן זקן. זאת למרות חילוקי דעות בנושא. הבוקר התקיימה פגישה בין המאמן לבין הנהלת המועדון אך בניגוד לשבוע שעבר, גורמים בהנהלה מעריכים שהפעם המאמן יקבל הודעה על פיטוריו. "המצב המקצועי לא טוב ויש סגל מצוין", אמר גורם בהנהלה, "בני מאמן טוב מאוד אבל אי אפשר להחליף את כל השחקנים וחייבים זעזוע". בפגישה שנערכה בין הצדדים ההנהלה הבהירה למאמן שתמסור לו את החלטתה בהמשך היום, כאשר ב-15:00 אמור בן זקן להעביר את האימון.

בשלב זה אין מועמד מוביל לתפקיד המאמן וייתכן שבמשחק הקרוב יעמוד מאמן זמני על הקווים. עמיר תורג'מן ואופיר חיים הוזכרו כמועמדים, אך ההנהלה תיפגש קודם כל עם תורג'מן ולאחר מכן תפנה לראשי עפולה לגבי אופיר חיים.

"אין יותר מדי מאמנים בשוק ובגלל זה השתהנו עד עכשיו", אמר גורם בכיר במועדון", נשב עם בני ונודיע לו מה החלטנו ואז נחשוב הלאה". גם סלימאן אזברגה הציע עצמו לגורמים בהנהלה ומועמדותו תילקח בחשבון.

אחרי תשעה מחזורים הקבוצה של בן זקן ממוקמת מתחת לקו האדום עם ניצחון בודד וארבעה הפסדים. במחזור הבא תארח הקבוצה את מ.ס. אשדוד לקרב על שש נקודות בתחתית וייתכן שההנהלה רוצה לבצע את הזעזוע עוד לפני המפגש החשוב.

עוד בנושא:

אבו יונס הטיח האשמות קשות בבן זקן, ביקורת על השחקנים
מוחמד אבו יונס התעמת עם אוהדים, מעמדו של בן זקן מעורער מאוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully