וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מוחמד אבו יונס התעמת עם אוהדים, מעמדו של בן זקן מעורער מאוד

27.10.2018 / 20:17

היו"ר הגיב בזעם לקללות האוהדים, שטענו כי ביצע תנועת יריקה לעברם. שקית גרעינים נזרקה לעבר המאמן, מימר ותורג'מן מועמדים להחליפו

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס. אדריאן הרבשטיין
רק כוחות האבטחה מנעו עימות. מוחמד אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

עימות חריף נרשם הערב (שבת) בין יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, לבין כמה מאוהדי הקבוצה בסיום המשחק שבו הפסידה סכנין 3:0 לעירוני קרית שמונה. האוהדים קיללו את אבו יונס ודרשו שההנהלה תעזוב, היו"ר לא נותר חייב והשיב בכעס למקללים ולמגדפים, כאשר רק הסדרנים הפרידו בין הניצים ומנעו מהם להיגרר לעימות פיזי. אותם אוהדים טענו כי אבו יונס ביצע תנועת יריקה לעברם, אבל במועדון מכחישים וטוענים שהיו"ר גודף במילים קשות. מעבר לכך, בקרב האוהדים התרחשה קטטה שהסתיימה גם היא רק בהתערבות כוחות האבטחה.

המאמן בני בן זקן ירד לחדר ההלבשה שהוא סופג קללות חריפות מהקהל וגם נזרקה לעברו שקית גריעים שחלפה בסמוך אליו. בהנהלה ישנם כבר קולות שקוראים לפיטורי המאמן שמעמדו מעורער מאוד. לפני כחודש לחצו כמה מחברי ההנהלה לפטר את בן זקן, אך אבו יונס התעקש על השארתו. כעת, עם ההידרדרות במצב הקבוצה, יושב הראש צפוי לקבל החלטה ביומיים הקרובים. המועמד המוביל של הגורמים בהנהלה שמעוניינים בשינוי הוא שרון מימר. שמו של מרקו בלבול מאמן הנבחרת הצעירה עלה אף הוא כמועמד, אך העובדה שצריך לפצות את ההתאחדות ברבע מיליון שקל מורידה את הסיכויים למהלך כזה. המועמד השלישי שמוזכר על ידי אותם גורמים הוא עמיר תורג'מן.

עוד בנושא
כץ ספג קללות ויצא מהאימון בליווי שוטרים, מכבי ת"א מחפשת חיזוק
בדקה ה-93: הפועל רעננה ניצחה את מכבי פ"ת וצברה נקודות יקרות

בני בן זקן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יסיים את דרכו בסכנין? בני בן זקן/אדריאן הרבשטיין

בני בן זקן אמר בסיום: "לא ראינו את זה מגיע. הרגשנו טוב בתחילת המשחק, אבל הגול הראשון שבר אותנו ולא הצלחנו לקום מהרגע הזה - זה רק הלך והפך ליותר גרוע. זה הפסד כואב וחבל. זה המשחק הראשון שמגיע לנו להפסיד בו העונה - במשחקים אחרים איבדנו נקודות למרות שהגיע לנו לנצח. בשני משחקים אפשר פתאום להיות בצמרת. זה שלב שכל תוצאה מטשטשת את העניינים, הרי אם היינו מנצחים היינו עולים למקום השלישי".

מאמן קרית שמונה, חיים סילבס, סיכם: "במחצית השנייה נהננו מכדורגל, שיחקנו טוב ואני גאה בבחורים. הגענו מוכנים, הצלחנו לעשות התאמות, שחקנים הביאו את עצמם ליכולת גבוהה והתוצאה הייתה יכולה להיות גם גבוהה יותר. ואלון אחמדי הראה מה הוא שווה. קצת חסרים לו מספרים, אבל היום הוא הביא את זה בגדול. אני רוצה שתהיה לזה המשכיות".

עוד באותו נושא

עירוני קרית שמונה הביסה את בני סכנין 0:3 בחוץ

לכתבה המלאה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully