וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: בני בן זקן פוטר, עודד קוטר ישמש כמאמן זמני

5.11.2018 / 14:08

פחות מחמישה חודשים אחרי שמונה, המאמן בן ה-36 מסיים את תפקידו כשהקבוצה מדורגת במקום הלפני אחרון. עוזרו יחליפו זמנית ועשוי לעמוד על הקווים מול אשדוד, גישושים נעשו עם מוטי איווניר, גם עמיר תורג'מן על הפרק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

זעזוע על הקווים של בני סכנין. בני בן זקן פוטר היום (שני) בעקבות פתיחת העונה המאכזבת, וכעת יתמקדו ראשי הקבוצה בחיפוש אחר מחליף, כאשר בינתיים יחליף את בן זקן עוזרו עודד קוטר, שעשוי להדריך את הקבוצה במחזור הליגה הקרוב מול מ.ס אשדוד ביום שני.

סכנין החלה את העונה עם ציפיות גבוהות אחרי שביצעה רכש יקר יחסית וצירפה שמות כמו מהראן ראדי וקלאודמיר, אבל הציגה יכולת ירודה בתשעת המחזורים מפתיחת העונה, צברה שבע נקודות וניצחון אחד בלבד, ומדורגת כעת במקום הלפני אחרון בליגת העל, מתחת לקו האדום. הקש ששבר את גב הגמל היה ההפסד 3:0 למכבי תל אביב באצטדיון נתניה, בו הקבוצה נכנעה בקלות למוליכת הטבלה.

כעת בסכנין יתפנו לחפש מאמן חלופי. גישושים ראשוניים נעשו עם מוטי איווניר, כאשר גם עמיר תורג'מן על הפרק. אופיר חיים הוזכר כמועמד אך זה ייצא לפועל רק אם בהפועל עפולה ישחררו אותו חינם. במקביל, שחקנים רבים מתכוונים לפנות להנהלת המועדון ולבקש לשקול להחזיר את אלי כהן לתפקיד. כזכור, כהן נפרד מהקבוצה אחרי ריב עם מוחמד אבו יונס אך בקרב השחקנים ישנם רבים שרוצים לראות אותו חוזר אל הקווים, והעובדה שלמרות שהפרידה נעשתה בטונים צורמים, הוא לא יצא בתקשורת כנגד המועדון וזה עשוי לעזור לו בסולחה בין הצדדים.

עוד בנושא

בני סכנין החליטה להיפרד מבן זקן: "המצב המקצועי לא טוב"
בני סכנין הובסה 3:0 על ידי מכבי תל אביב ונותרה מתחת לקו האדום
בן זקן התייחס למעמדו: "אני מסוגל להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה"

מאמן בני סכנין בני בן זקן. יוסי ציפקיס
התפקיד הבא יהיה בליגת העל? בני בן זקן/יוסי ציפקיס

עבור בן זקן (36) מדובר בהמשך ישיר לקריירת האימון המאכזבת בליגת העל. בחודש ספטמבר בשנה שעברה קפץ כיתה לליגת העל לראשונה בקריירה ומונה במפתיע למאמן בית"ר ירושלים. אחרי עונה סוערת, שכללה התערבויות כביכול של הבעלים אלי טביב בהחלטות מקצועיות, בן זקן הודיע כי לא ימשיך בקבוצה למרות שהצעיד את הקבוצה למקום השלישי בטבלה. ביוני האחרון חתם בן זקן בבני סכנין, אולם גם בקבוצה הצפונית לא היה אהוד במיוחד. בסך הכל הוא מסיים את הקדנציה בסכנין עם ארבעה הפסדים, ארבע תוצאות תיקו, ניצחון בודד ויחס שערים של 13 ספיגות לעומת 8 כיבושים בלבד בליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully