וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "אף אחד עוד לא לקח אליפות בנובמבר". סכנין: לחצים לפטר את בן זקן

3.11.2018 / 22:36

מאמן מכבי תל אביב ניסה להרגיע את ההתלהבות אחרי ה-0:3 מול סכנין. ייני: "מה שמעניין אותנו זה רק המשחק הבא". בן זקן: "מאמין בעצמי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שקט ושמחה במכבי תל אביב בעקבות ניצחון נוסף, הרביעי ברציפות בליגה. הצהובים ניצחו הערב (שבת) 0:3 את בני סכנין במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל בזכות שערים של מאור קנדיל (35), שרן ייני (51) ואלירן עטר (65) ושיפרו את מאזנם ל-23 נקודות מ-27 אפשריות, ארבע יותר מהפועל חדרה שתשחק בראשון מול בני יהודה. מנגד, בבני סכנין הולכים לעוד שבוע לא שקט עם הפסד 3:0 שני ברציפות והישארות מתחת לקו האדום עם שבע נקודות בלבד וניצחון אחד בתשעה מחזורים. בהנהלת הקבוצה ישנם לחצים גדולים לפטר את המאמן בני בן זקן, וב-24 השעות הקרובות תתקבל החלטה לגביו.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה 0:3 את בני סכנין והגדילה את הפער בפסגה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, עומר אצילי. יוסי ציפקיס
ייני חוגג עם חבריו את השער שלו/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "אני חושב שהתחלנו טוב את המשחק, שיחקנו נגד קבוצה מנוסה שרצתה לשחק על מתפרצות והייתה עם כולם מאחורי הכדור. זה לא היה קל לשחק נגדם, אבל היו לנו מצבים, שלטנו במשחק וסיימנו את המשחק כמו שרצינו. היה חשוב מאוד גם שכבשנו הרבה שערים וגם ששמרנו על רשת נקייה. אף אחד לא לוקח אליפות בנובמבר. אנחנו משחקים טוב, אבל אנחנו צריכים להמשיך לשחק כך".

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני הוסיף: "אני לא מרגיש שאנחנו משייטים, אנחנו עובדים קשה מאוד כדי לשלוט במשחקים. אנחנו קבוצתיים ומפרגנים אחד לשני גם מול השער. כיף לי לכבוש, אבל החבר'ה של שפמי נובמבר כבשו היום. כשעושים משהו טוב אז לפעמים הקארמה לטובתך. לאורך כל השנים מכבי תל אביב תמיד התרכזה רק בעצמה ולא בקטע שחצני, זו השיטה הטובה ביותר לחשוב. אנחנו עם 23 נקודות וחושבים רק על 26, לא מסתכלים על אף קבוצה אחרת".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. יוסי ציפקיס
עוד ניצחון גדול. איביץ'/יוסי ציפקיס

מאמן בני סכנין בני בן זקן: "אף פעם לא נעים להפסיד, גם לא נגד מכבי תל אביב בחוץ, בטח לא 3:0, אבל הפסדנו ולצערי קיבלנו שלושה שערים ממצבים נייחים. ספגנו מוקדם מדי, זה נגמר כך וחבל. מהראן במשחק הזה ישב על הספסל, גם לפני שבועיים, הוא פתח בשבעה משחקים העונה. לגבי שאר ההחלטות חלקן היו גם משמעתיות. יש לנו הרבה שחקנים טובים, חלקם שיחקו יותר וחלק פחות, אבל כך זה בכל קבוצה. אני מאמין שאני יכול להוביל את הקבוצה לשיפור. היינו טובים ברוב המשחקים העונה וזה מקשה עלינו היום כי אין לנו את הנקודות ואז הפסדים הגיוניים יחסית נתפסים רע. רואים בכל משחק שאנחנו מסוגלים ויכולים ומשהו ברצף התוצאות לא התחבר לנו עד עכשיו. אנחנו צריכים להמשיך ולהאמין, תפקידנו לשמור על אופטימיות".

על הלחץ שיופעל עליו מכיוונו של יושב ראש המועדון אבו יונס, אמר בן זקן: "אני מצפה יותר ממה שאבו יונס מצפה, אני גם מאוכזב וזו אחריות שלי. אנחנו מנסים כל הזמן להשתפר ולהשתפר. לא פשוט לעשות את זה כאן מול מכבי תל אביב. היינו צריכים להיות עם עוד שש או שבע נקודות. אני מרגיש מסוגל ויכול, לגבי מישהו אחר? צריך לשאול אותו".

מאמן בני סכנין בני בן זקן. יוסי ציפקיס
בני בן זקן בדרך לעוד שבוע לא שקט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully