וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רוב מאס עשוי לעמוד על הקווים גם נגד הפועל חדרה

4.11.2018 / 10:20

הירוקים עשויים למנות מאמן קבוע חדש רק אחרי היציאה לפגרה. אם המגעים עם גוטמן לא יצלחו, רוני לוי ואלון חזן יתחרו על התפקיד

עיבוד תמונה

עוזר המאמן ההולנדי של מכבי חיפה, רוב מאס, עשוי לעמוד על הקווים גם במשחק נגד הפועל חדרה ביום שבת. מאס שישמש כמאמן ראשי מחר נגד בית"ר ירושלים (שני, 21:00, ספורט 5) לא ימשיך כמאמן קבוע עד סוף העונה, אבל עשוי למלא את התפקיד עד ליציאה לפגרת הנבחרות. ההולנדי כבר שימש כמאמן זמני בתקופה שבין פיטוריו של גיא לוזון למינויו של פרד רוטן בעונה שעברה.

אלי גוטמן הוא המועמד המוביל לאייש את עמדת המאמן והוא צפוי להיפגש עם הנשיא יעקב שחר בימים הקרובים. כרגע נראה שהצדדים מאוד מעוניינים בחיבור ובחיפה רוצים לסגור את כל הקצוות לשביעות רצונם של כולם. לאור העובדה שאחרי המשחק נגד חדרה הליגה תצא לפגרה של שלושה שבועות, בחיפה לא ממהרים. "אף אחד לא פוסל את האפשרות שהצוות הזמני יעמוד על הקווים גם נגד הפועל חדרה, "הסביר גורם המעורה בפרטים, "כמובן שהרצון הוא כבר לסגור הכל, אבל זה ייעשה במחשבה ובלי פזיזות".

אם גוטמן לא ימונה בסופו של דבר, הירוקים צפויים לפנות לרוני לוי, אבל גם מועמדותם של אלון חזן ומאמן זר ייבדקו.

היום ישלימו השחקנים את ההכנות למשחק מחר ואז יתברר האם מאס ואיתי מרדכי מתכוונים לבצע שינויים.


עוד בנושא

מחר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים (21:00, ספורט 5)
יעקב שחר ביקר באימון והודיע: רוב מאס יעמוד על הקווים מול בית"ר
מכבי חיפה הודיעה שפרד רוטן התפטר: "מרגיש מחויב למו אלאך"

אלי גוטמן פרשן כדורגל. ברני ארדוב
מתקרב. גוטמן/ברני ארדוב

אליסון דוס סנטוס אמר לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק: "זו אמנם קלישאה, אבל אנו צריכים להסתכל אך ורק על עצמנו. זהו משחק מעניין מאוד בכדורגל הישראלי והמצב בטבלה של שתי הקבוצות לא משנה בכלל. המטרה שלנו במשחק הזה היא לשמח את האוהדים שלנו ולרשום ניצחון שני רצוף. אנו אופטימיים בנוגע לסיכויים שלנו. הניצחון שלנו ביום שני האחרון היה מדהים ולא רק בגלל שהשגנו שלוש נקודות. באנו למשחק הזה תחת לחץ גדול וידענו להתעלות. הלחץ במכבי הוא טבעי ונורמלי עבור מועדון גדול ואני מקווה שנדע לקחת את הדברים הטובים מהמשחק ולהמשיך כך, כבר במשחק מול בית"ר".

"לראות את הקהל שלנו נהנה מהניצחון היה מספק עבורי ועבור השחקנים", הוסיף הבלם הברזילאי. "אני יודע שהאוהדים מאוכזבים במהלך שבע השנים האחרונות ולא מרוצים בלשון המעטה מהתוצאות של המועדון. אני מאוד מקווה שהם ימשיכו לתמוך בנו כמו שהם עושים את זה מתחילת השנה".

עוד באותו נושא

בטל בשישה: ששת מאמני מכבי חיפה שלא סיימו עונה בשש השנים האחרונות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully