וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במ.ס. אשדוד מודים שהסגל חלש. "החלפת מילבסקי בלבד לא תספיק"

4.11.2018 / 8:06

ג'קי בן זקן ייפגש עם המאמן ועשוי להודיע לו על פיטוריו. בקבוצה אמרו: "עם הסגל הזה אף מאמן לא יצליח להציל אותנו"

ג'קי בן זקן ייפגש היום (ראשון) עם בובי מילבסקי בצל התבוסה הביתית 3:0 להפועל חיפה ועשוי להודיע לו על סיום דרכו בקבוצה. מדובר בהחלטה קשה מאוד עבור האיש הקובע במ.ס. אשדוד מכמה סיבות. הראשונה: אף שפיטר מאמנים בשנים האחרונות, בן זקן לא אוהב לנקוט במהלך הזה, גם מסיבות כלכליות אבל בעיקר כיוון שהוא יודע שמילבסקי פעל על פי תפיסת העולם שלו ולא קיבל סגל שחקנים עשיר בשחקנים איכותיים. הסיבה השנייה קשורה לכך שפיטורי מילבסקי תהיה הודאה של בן זקן בכישלון שלו להמר על מאמן זר שלא התאים מלכתחילה לקבוצה.

מה שבטוח, באשדוד מודים שפיטורי מילבסקי בלבד לא יעזרו להצלת הקבוצה. "כרגע אי אפשר להחליף שחקנים, אבל זה מה שיהיה בחלון ההעברות, כי אף מאמן שיגיע לא יוכל להציל את הקבוצה בסגל הזה", אמרו במועדון, "רק החלפת מאמן לא תספיק כאן. יש שחקנים שקיבלו ממילבסקי צ'אנס ולא נתנו שום דבר על הדשא. כל אחד שיחק אתמול לבד, עשה מה שהוא רוצה בלי שום משמעת. ברור שזו אחריות קודם כל של המאמן, אבל איפה האחריות של השחקנים? ג'קי התפלל שבובי יצליח. הוא לא רצה להגיע ליום בו יצטרך להחליט אם להפסיק את עבודתו".

יובל נעים הוא המועמד המוביל לרשת את מילבסקי אם זה יפוטר על ידי בן זקן. בן זקן העדיף בקיץ מאמן זר אף שנעים מאוד רצה להצטרף אחרי שעזב את הפועל אשקלון. נעים ירצה לצרף את אלי לוי שעבד כעוזרו באשקלון.

עוד בנושא:

בני סכנין: לחצים בהנהלה לפטר את בני בן זקן
גם מכבי פתח תקוה נכנסה למשבר עמוק
רוב מאס יעמוד על הקווים של מכבי חיפה נגד בית"ר

בובי מילבסקי מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
סגל בעייתי. מילבסקי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully