וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: התערער מעמדו של בובי מילבסקי, יובל נעים מועמד להחליפו

3.11.2018 / 20:01

במועדון מאוכזבים לאחר התבוסה 3:0 להפועל חיפה: "מועמדים לרדת". מימר: "צריך להיות פחדן כדי לא להגיד פלייאוף עליון"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי ההפסד להפועל חדרה במחזור הקודם אמר ג'קי בן זקן שמעמדו של בובי מילבסקי יציב ואין כוונה למהר ולקבל החלטות, אבל התבוסה הביתית הערב (שבת) 3:0 להפועל חיפה, במשחק בו לא נראה שום שיפור ביכולת של הקבוצה, עלול לגרום לשינוי. "אנחנו מועמדים לרדת ליגה", אמר גורם במועדון לאחר התוצאה שסיבכה את אשדוד בתחתית עם משחק שישי ללא ניצחון.

אם מילבסקי יפוטר, יובל נעים אמור להתמנות למאמן הקבוצה. נעים, שאימן את הפועל אשקלון בעונה הקודמת והיה מועמד לאחרונה להפועל חיפה, זוכה להערכה מבן זקן ואנשי המועדון, ונחשב למועמד המוביל לתפקיד.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה
מכבי נתניה השיגה 1:2 דרמטי על הפועל רעננה

ג'קי בן זקן האיש החזק בקבוצת מ.ס. אשדוד. דני מרון
לקראת שינוי. ג'קי בן זקן/דני מרון

בובי מילבסקי אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד מהמשחק היום, שיחקנו טוב מאוד נגד בית"ר וחדרה, אבל היום אני מאוכזב. זה היה משחק רע בשבילנו. אני לוקח אחריות על הקבוצה ועל השינויים שעשינו. פתחנו את המשחק בסדר, אבל המחצית השנייה הייתה רעה מאוד. אני מסתכל קדימה, ננסה לפתור את הבעיות בהגנה לקראת המשחק הקרוב מול סכנין. אם אני אאמן את הקבוצה במחזור הבא? זו לא שאלה שצריך להפנות אליי. אני אמשיך לעשות את מה שאני יודע ואני מסתכל קדימה". על הכניסה של בן רייכרט: "היינו בפיגור 2:0 והיה חסר לנו שחקן במרכז כי גדי קינדה נפצע".

שרון מימר, שלא יכול היה לבקש הצלחה גדולה יותר במשחק הפתיחה כמאמן הפועל חיפה, אמר: "אין ספק שהקבוצה הייתה עם אנרגיה קצת פחות טובה אחרי התקופה האחרונה. אני שמח בשביל השחקנים כי הם ראויים להרבה יותר. אני חווה הרבה הודעות תמיכה ואהבה מהאוהדים ולא ציפיתי לזה. אני שמח שפתחנו ברגל ימין. יצא לי חמש פעמים להחליף מאמן וחמש פעמים ניצחתי. אם מדברים על הפועל חיפה וסגל השחקנים שפה, צריך להיות פחדן כדי לא להגיד פלייאוף עליון. זה לא יהיה קל, אבל נעשה את המקסימום כדי להיות בפלייאוף העליון".

עוד באותו נושא

מ.ס. אשדוד הובסה 3:0 בידי הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully