וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה שביתה איטלקית? באטלר: "הם לא יודעים איך הגוף שלי מרגיש"

הכוכב שדרש לעזוב את מינסוטה בקיץ, שיחק הלילה מול גולדן סטייט אך הבהיר שייעדר שוב בקרוב: "תאמינו לי שאני מרגיש הרוס"

מינסוטה הובסה הלילה (בין שישי לשבת) מול גולדן סטייט האלופה אחרי התפרקות ברבע הרביעי, אבל בקבוצה ממש לא מתעסקים בהפסד הדי צפוי מראש מול הקבוצה הטובה בליגה אלא גם ובעיקר בעניין שמושכים שני שחקנים - דרק רוז וג'ימי באטלר. אחרי שהפציץ 50 נקודות על הראש של יוטה, רוז שיחק הלילה 5 דקות בלבד עד שנפצע בקרסולו, אך לא צפוי הפעם להיעדר לתקופה ארוכה.

עוד בנושא:

גולדן סטייט ניצחה את מינסוטה, דרק רוז נפצע. כספי נפצע בניצחון ממפיס
"פוטרתי בהודעה קולית בגלל גילי": ג'ים בוילן תובע את קליבלנד

ג'ימי באטלר מינסוטה. רויטרס
ממשיך במאבקי האגו עם ראשי מינסוטה. ג'ימי באטלר/רויטרס

לגבי באטלר הסיפור מורכב יותר. אחרי שביקש טרייד בקיץ והשתולל אחרי שלא מצא קבוצה אחרת, באטלר לא שיחק מול יוטה והלילה חזר לחמישייה עם 21 נקודות ב-35 דקות (0 מ-8 מחוץ לקשת). אולם, ההדורים עם באטלר ממש לא יושרו ובציטוטים שסיפק לתקשורת האמריקאית אחרי המשחק הוא הבהיר שהוא לא ישחק גם במשחק הקרוב של הקבוצה מול פורטלנד או בזה שאחריו מול הקליפרס.

"אני איידע אותם. הם לא יודעים איך הגוף שלי מרגיש. אז אם אני הרוס, אתם יכולים להיות בטוחים שזו הסיבה", אמר באטלר, "נראה איך ארגיש. אני לא יודע מה אנחנו מתכננים לעשות מחר. ברור שאני צריך לקבל טיפולים יחד עם עוד כמה חבר'ה פה".

כידוע, באטלר מבקש טרייד כבר מספר שבועות, אבל תום תיבודו המאמן והנשיא של המועדון לא מצליח למצוא לו שידוך שיתאים גם לצרכים של מינסוטה. באטלר התייחס לדיבורים על עתידו ואמר: "אני לא מודאג לגבי שום עסקה. פצוע או לא, אני חייב לדאוג לעצמי. להם (מינסוטה) יש עבודה לעשות כארגון, לי יש דברים לעשות כשחקן אבל אם אני לא מרגיש טוב עם הגוף שלי, אני לא רוצה להיפצע. אני נפצע כמעט בכל שנה וצריך להיות זהירים".

הגארד חזר שוב ושוב על כך שהוא פגוע וכאוב, אך ענה בתקיפות כשנשאל מאיזה סוג של פציעה הוא סובל: "אם לא היו כל כך הרבה דיבורים מסביבי, לא הייתם שואלים אותי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully