וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטרתי בהודעה קולית בגלל גילי": ג'ים בוילן תובע את קליבלנד

בוילן, 62, ששימש כעוזרו של טיירון לו, טוען שהמאמן בישר לו ביוני על הפיטורים בצורה לא ראויה ודורש 25 אלף דולר בעקבות "אפליה על רקע של גיל"

ג'ים בוילן טיירון לו. AP
עכשיו שניהם בחוץ. טיירון לו וג'ים בוילן/AP

דיוויד בלאט פוטר מקליבלנד באופן די מפתיע ומי שירש את מקומו היה טיירון לו, שכעת פוטר בעצמו. כעת, בקליבלנד מתפרסמים דיווחים שלבטח יעניינו את בלאט לפיהם ג'ים בוילן, עוזרו של לו לשעבר תובע את הקאבס בטענה שהוא פוטר על ידי לו דרך הודעה קולית למשיבון של הפלאפון שלו.

בתביעה שהוגשה לדן גילברט הבעלים, בוילן בן ה-62 ועורכי דינו טוענים לאפליה על רקע של גיל וסבורים שהוא פוטר בגלל גילו ובצורה שלא ראויה לארגון כמו קליבלנד. בתביעה שהגיש בוילן דורש פיצוי של 25 אלף דולרים פלוס אובדן הכנסות, כמו גם הזדמנות להגיע לבית המשפט ולהציג את העמדה שלו בפני חבר המושבעים. קליבלנד מצידה זועמת על הטענות של בוילן וכינתה אותן כ"חסרות אחריות ושערורייתיות.

בוילן טוען שביוני 2018 טיירון לו השאיר לו הודעה לפיה קובן אלטמן הג'נרל מנג'ר לא מתכוון לממש את האופציה עליו לעונת 2018/19. בתביעה נכתב שלו הסביר שאלטמן לא מעוניין לשלם את המשכורת של בוילן. עוד נכתב כי "אלטמן רוצה מישהו צעיר יותר לאיוש המשרה הזו ולכן בוילן פוטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully