וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקלאס בנדטנר הורשע בתקיפה ונשלח למאסר

החלוץ הדני שבר לנהג מונית את הלסת, בעט בו כשהיה מחוסר הכרה ונגזרו עליו 50 יום מאחורי סורג ובריח. עתידו בנבחרת בסכנה

שחקן נבחרת דנמרק, ניקלאס בנדטנר, נענש היום (שישי) במאסר של 50 יום על ידי בית המשפט בקופנהגן. בנדטנר שמשחק ברוזנבורג הנורבגית, הורשע בתקיפת נהג מונית ב-9 בספטמבר ולמרות שהוא התנצל וטען להגנה עצמית, הפעולה האלימה שלו תעלה לו בישיבה מאחורי סורג ובריח.

חלק מהעדויות שעלו בבית המשפט משפט היו מטרידות. משטרת קופנהגן הצליחה להשיג קטעי וידאו ממצלמות אבטחה ברחוב וממצלמה במונית, בהם בנדטנר נראה בועט בנהג כשזה שוכב על הקרקע. כשהנהג נשאל בבית המשפט האם הוא זוכר את זה, הוא השיב שלא מכיוון שבשלב הזה היה מחוסר הכרה.

אותו נהג סיים את התקרית האלימה עם לסת שבורה והוא הגיש תלונה נגד בנדטנר במשטרה. הכדורגלן הגיש תלונה נגדית על תקיפה, אחרי שהמהלך שהצית את העימות הפיזי היה השלכת בקבוק מצדו של הנהג לכיוון בנדטנר וחברתו.

יומיים אחרי המקרה, בנדטנר פרסם הודעת התנצלות פומבית: "הייתי מעורב בתקרית מאוד מצערת שלא יכולתי אפילו לדמיין שתתפתח באופן הזה. התוצאות שלה מעציבות אותי ואני רוצה להתנצל בפני אנשי ושחקני רוזנבורג והאוהדים. מעולם לא הייתי לוחם, אבל אני מגן על האנשים שאני אוהב".

בנדטנר לבש את מדי נבחרת דנמרק 81 פעמים ושיחק בעבר בארסנל, יובנטוס, סנדרלנד ואחרות. ההרשעה שלו מציבה סימן שאלה מעל עתידו בנבחרת דנמרק, כשגם ברוזנבורג עדיין אל החליטו כיצד לנהוג והאם להתיר את חוזהו.

ניקלאס בנדטנר בכניסה לבית המשפט. רויטרס
בנדטנר בכניסה לבית המשפט היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully