וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניקלאס בנדטנר נעצר אחרי שתקף נהג מונית ושבר לו את הלסת"

דיווח בדנמרק טוען שהחלוץ הדני בן ה-30, ששיחק בעבר בארסנל, יובנטוס ו-וולפסבורג ונודע בעיקר בשל תקריותיו מחוץ למגרש, נעצר הלילה על ידי משטרת קופנהאגן אחרי שתקף את הנהג

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

ניקלאס בנדטנר ידוע כשחקן שסיפק לא מעט כותרות בחייו. לצערו, הן היו לרוב קשורות לדברים שביצע מחוץ למגרש, והיום (ראשון) מדווח בדנמרק מולדתו על תקרית נוספת: על פי הדיווח, חלוץ ארסנל בעבר ורוזנבורג הנורבגית בהווה נעצר על ידי משטרת קופנהאגן בשעות הלילה שבין שבת לראשון. הסיבה? החלוץ בן ה-30 תקף נהג במונית בעיר, ואף שבר לו את הלסת. מחברת המוניות של הנהג, חברת "דן-טקסי", נמסר: "אנחנו יכולים לאשר שניקלאס בנדטנר תקף את הנהג כפי שמדווח בתקשורת ואנחנו לומדים את המקרה. הנהג נמצא כרגע בבית חולים על מנת לקבל טיפול רפואי".

בנדטנר, שהגיע לארסנל בשנת 2004 על תקן 'ילד פלא' דני, עזב את התותחנים ב-2014 אחרי שגם הספיק לשחק בהשאלה בבירמינגהאם, סנדרלנד ויובנטוס. אחרי קדנציות קצרות בוולפסבורג ונוטינגהאם פורסט הוא חתם במרץ 2017 ברוזנבורג, במדיה כבש עד כה 32 שערים ב-70 משחקים בכל המסגרות. בשל יכולתו הטובה, הוא גם חזר לנבחרת דנמרק וכבש את שערו האחרון במשחק מוקדמות המונדיאל נגד אירלנד בנובמבר 2017, אך את הטורניר ברוסיה הוא החמיץ בגלל פציעה.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הרוג אחד ו-37 פצועים במשחק של מדגסקר במוקדמות אליפות אפריקה
איטליה פוגשת את פורטוגל, באלוטלי סופג ביקורת: "מוח חשוב יותר מכישרון"

שחקן נבחרת דנמרק ניקלאס בנדטנר. רויטרס
עוד תסבוכת. ניקלאס בנדטנר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully