וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג אחד ו-37 פצועים במשחק של מדגסקר במוקדמות אליפות אפריקה

עוד אסון באצטדיון כדורגל: אלפים התכנסו בבירת מדגסקר לקראת המשחק מול סנגל, רק שער כניסה אחד לאצטדיון נפתח, והדוחק והלחץ גרמו לטרגדיה. עם זאת, המשחק נערך כרגיל

אצטדיון כדורגל מדגסקר. אתר רשמי
התרגשות שהובילה לאסון/אתר רשמי

עוד אסון במגרש כדורגל באפריקה. מדגסקר פגשה היום (ראשון) את סנגל במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה 2019, במשחק שנערך בבירת מדגסקר, אנטננאריבו. על פי הדיווחים, לפחות אדם אחד נהרג ועשרות נפצעו במהלך ההסתערות על שערי הכניסה לאצטדיון לפני שריקת הפתיחה.

על פי דובר בית החולים המקומי, "הייתה מהומה מחוץ לאצטדיון בכניסה לשערים, לפחות אדם אחד נהרג ועוד 37 נפצעו". עם זאת, על פי צילומים קשים מהמקום, ייתכן מאוד שמספר הנפגעים עוד יעלה.

במדגסקר הייתה התרגשות גדולה לקראת המפגש מול היריבה הבכירה, ששיחקה במונדיאל בקיץ האחרון. אלפי אוהדים התכנסו מחוץ לאצטדיון "מהמסינה" כבר בשעות הבוקר, למשחק שנפתח ב-14:30 בצהריים. נטען כי על אף העניין הגדול סביב המשחק, בהתחלה נפתח רק שער כניסה אחד לאצטדיון, דבר שיצר לחץ, דוחק וצפיפות בכניסה, וככל הנראה אסון כבד.

הכדורגל האפריקאי ידע לא מעט אסונות במגרשי הכדורגל לאורך השנים, וזאת כתוצאה של תשתיות רעועות והתנהלות חובבנית של המשטרה וכוחות הביטחון. הטרגדיה, יש לציין, לא גרמה לביטולו של המשחק, שהסתיים בתוצאה 2:2. מוסא קאנוטה כבש שער יפה לסנגלים.

עוד בנושא
איטליה פוגשת את פורטוגל, באלוטלי סופג ביקורת: "מוח חשוב יותר מכישרון"
סקוטלנד מארחת את אלבניה, פאנוצ'י: "ניצחון ישים אותנו בעמדה מצוינת להמשך"

כך נראה האצטדיון הגדוש עד אפס מקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully