וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: משה סיני חזר לשחק כדורגל בגיל 57, ומיד סיפק בישול נהדר

אחד הכדורגלנים הגדולים בתולדות ישראל סייע לצפרירים חולון לנצח 2:4 בליגה ג' מחוז תל אביב. הקפטן סולומוביץ': "רק שימשיך ככה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

משה סיני ערך היום (שישי) את הופעת הבכורה שלו בצפרירים חולון כשעלה למשחק כדורגל ראשון שלו מאז 1993, כשהוא בן 57. הקשר האגדי הוכיח שכוחו עוד במותניו, כשפתח בהרכב וסיפק בישול מצוין בניצחון 2:4 על מכבי ספרטק רמת גן בליגה ג' מחוז תל אביב. לאחר שישה מחזורים מדורגת צפרירים במקום השישי בטבלה, עם 10 נקודות.


עוד בנושא:

עידן ורד: "עכשיו נגמרו התירוצים שלוזון אשם או שהסגל נבנה מאוחר"
דיווחים חיים לקראת משחקי שבת: אמאדור צפוי לחזור להרכב מכבי תל אביב, מנור סולומון חוזר
הפועל באר שבע: מליקסון ואלחמיד צפויים להיות כשירים להפועל תל אביב
אלי גוטמן מתקרב למכבי חיפה, צפוי להיפגש עם יעקב שחר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן צפרירים חולון משה סיני. יוסי ציפקיס
ברוך השב. סיני/יוסי ציפקיס

"אני לא מכיר את כל השמות פה, אמרתי להם שיבואו לפינה הקרובה כי שחקני ההגנה פחות מגיבים", אמר סיני על הבישול האופייני. "הרמתי מעל קו ההגנה, את זה אני יודע לעשות, שמח שיצא לי בישול טוב. לשבת פה בחדר ההלבשה ולשמוע הוראות של המאמן זה קצת מוזר לי, אני צריך להתחבר לזה ולכבד גם אותו. אני שמח שגם הצעירים יודעים לתת כבוד".

הקפטן גדי סולומוביץ', מחזיק זכויות הניהול שאף כבש צמד, סיפר: "ישבתי עם משה לפני כשלושה חודשים בפגישה בין חברים. התחלנו לדבר על צפרירים שקמה מחדש, ופתאום משום מקום הוא שאל אותי אם אפשר להצטרף. הייתי קצת בהלם, ועד שלא ראיתי אותו פה בתיק, כמו בנערים א', לא האמנו. גם אז אנשים היו ספקנים, אבל משה הכין את עצמו וכמו שאתם רואים פתח במשחק הבכורה עם בישול מדהים וניצחון, ורק שימשיך ככה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן צפרירים חולון משה סיני. יוסי ציפקיס
מבחינתנו הוא יכול להמשיך לשחק עד גיל 80. סיני/יוסי ציפקיס

סיני בן ה-57 הוא אחד מגדולי הכדורגלנים של ישראל בכל הזמנים. הוא גדל בנוער של הפועל תל אביב והחל את הקריירה במכבי יפו, בה שיחק שתי עונות לאחריהן חזר למועדון הבית ובמשך שבע עונות בבלומפילד כבש 52 שערים ב-174 הופעות בהפועל תל אביב. לאחר מכן יצא להרפתקה לא מוצלחת במיוחד בבוורן שבבלגיה, ממה חזר לשתי עונות נוספות בהפועל תל אביב. לאחר מכן שיחק עונה אחת בבני יהודה וחזר לשלוש עונות נוספות אצל האדומים. סיני זכה עם הפועל תל אביב בשלוש אליפויות ובגביע המדינה והוביל גם את בני יהודה לאליפות ב-1989/90. הוא נבחר פעמיים לכדורגלן השנה בישראל. יש לו 47 הופעות בנבחרת ושבעה שערים.

שחקן צפרירים חולון גדי סולומוביץ'. יוסי ציפקיס
"התחלנו לדבר על צפרירים שקמה מחדש, ופתאום משום מקום הוא שאל אותי אם אפשר להצטרף". סולומוביץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully