וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ספאחיה רוצה חיזוק, במועדון טוענים ש"מצב השוק בעייתי"

2.11.2018 / 8:28

בהנהלה מבקרים את המאמן אחרי התבוסה בברצלונה, ומנגד הוא מתוסכל מאובריאנט וטוען בשיחות פנימיות ש"קשה לשחק בלי רכז". גם השחקנים חוטפים: "מצפים מהם ליותר מחויבות"

שחקן מכבי תל אביב, ג'וני אובריאנט. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תביא שחקן לעמדה 4 במקומו? ג'וני אובריאנט/ברני ארדוב

האם עונת היורוליג של מכבי תל אביב הסתיימה כלעומת שבאה?
הצהובים הובסו אמש (חמישי) 74:58 על ידי ברצלונה, קבעו שיא שלילי בנקודות במשחק עונה רגילה במפעל וירדו למאזן 4:1 בלבד מפתיחת העונה, וכל זה כשלוח המשחקים בשבועות הבאים לא נראה קל יותר. בשבוע הבא תגיע להיכל ריאל מדריד, שמסתמנת כעת כקבוצה הטובה ביבשת.

בבוקר שאחרי המשחק, גורמים בקבוצה תירצו את ההפסד בעיקר במצבת הפצועים, שאמש התווסף אליה טאריק בלאק. "קשה מאוד לשחק בלי טאריק. ווילבקין שיחק עם כאבים והחיסרון של ג'רמי פארגו זה לא משהו שתוכנן", אמרו בקבוצה, אך הבהירו ש"עם או בלי פצועים, אנחנו כן מצפים שהשחקנים יראו יותר מחויבות".

במכבי הוסיפו: "ידענו שתהיה לנו פתיחה קשה, אבל זה מצב לא קל. כולם יצטרכו להעלות את הרמה, בשבוע הבא יש את ריאל מדריד, משחק לא קל, אנחנו מקווים שטאריק יחזור עד אז".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הובסה 74:58 בברצלונה וירדה למאזן 4:1 ביורוליג
טיוס: "צריך לעשות עבודה טובה יותר בלהשיג סלים קלים אחד לשני"
אמש ביורוליג: צסק"א מוסקבה גירדה ניצחון על אולימפיאקוס ובלאט

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יחזור בזמן לשבוע הבא? טאריק בלאק/קובי אליהו

למרות מצבת הפצועים, מאחורי הקלעים נשמעת בהנהלה ביקורת על נבן ספאחיה. גם המאמן עצמו לא מרוצה מהמצב, ובשיחות פנימיות מבהיר כי יש לצרף שחקן נוסף. המאמן נבן ספאחיה סבור כי יש להביא עוד שחקן ולהתחזק. "קשה לשחק בלי רכז", אומר המאמן, אולם במכבי טוענים כי השוק נטול שחקנים עם נסיון שיתרמו לקבוצה. "השוק בעייתי", ציינו אמש במועדון.

ספאחיה לא מסתיר את חוסר שביעות רצונו מג'וני אובריאנט, ולא מגלה סבלנות רבה כלפיו, בעיקר בצד ההגנתי. גורם במכבי ציין כי ספאחיה "מעריך את הכישרון של אובריאנט, אבל מזהה דפוסים מאוד אגואיסטים בהתקפה, חוסר השקעה בהגנה וחוסר הבנה של המשחק". על רקע היכולת הדלה של אובריאנט, בקבוצה שוקלים להחתים שחקן בעמדה 4 כדי שישלים את אנג'לו קלויארו.

אובריאנט סיכם אמש את המשחק ואמר ש"לא הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק במחצית השנייה, פשוט התפרקנו ברבע השלישי. אנחנו חייבים להיות יותר טובים כקבוצה".

גם מקנדריק ריי, שחזר לאחרונה לפעילות, הצוות המקצועי לא מרוצה. לגבי ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומאו במכבי מציינים כי "הם מתאימים לליגת העל ופחות ליורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully