וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "צריך לעשות עבודה טובה יותר בלהשיג סלים קלים אחד לשני"

2.11.2018 / 0:27

סנטר מכבי תל אביב סיכם את התבוסה. ספאחיה מודה: הרבע השלישי הכריע". פשיץ': "ניצלנו את היתרונות שלנו היטב". וגם: ה"הישג" של ג'ייק כהן

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
זה מדאיג. ספאחיה (צילום: GettyImages)/GettyImages

מכבי תל אביב צנחה הערב (חמישי) למאזן עגום של 4:1 ביורוליג, לאחר שהובסה בברצלונה 74:58. היה זה הפסד החוץ התשיעי ברציפות של הצהובים לקטלאנים, וזה לא שבשבוע הבא העסק נעשה קל יותר: בחמישי הבא תגיע ליד אליהו ריאל מדריד, אחת משתי קבוצות שעדיין לא הפסידו העונה ביורוליג. נבן ספאחיה אמנם קיבל בחזרה את סקוטי ווילבקין, אך הכוכב שלו היה אפאטי וחלש וסיים עם שתי נקודות בלבד.

הצהובים חסרו הערב את טאריק בלאק, שנפצע במהלך הדרבי, ובהיעדרו הקו הקדמי היה דליל יותר. ג'ייק כהן, שנזרק מוקדם מתמיד למערכה, נכנס כבר ברבע הראשון וביצע שלוש עבירות תוך עשר שניות (!) - הישג מפוקפק שהוריד אותו לספסל עד הגארבג' טיים.

גם נבן ספאחיה סימן, כמובן, את הרבע השלישי כמפתח לכל המשחק: "לספוג 25 נקודות ולקלוע 7 בלבד זה המפתח. המחצית הראשונה היתה טובה, קיוויתי שנשמור על הרמה הזאת אבל לצערי לא הצלחנו".

אלכס טיוס הוסיף: "לצערי לא הצלחנו לנצח. היתה נקודה שפשוט לא הצלחנו לקלוע, אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בלהשיג סלים קלים אחד לשני, זה המפתח. עשינו עבודה סבירה בהגנה, אפשר לשחק טוב יותר בעתיד".

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב הובסה 74:58 בברצלונה
יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה 65:69 את אולימפיאקוס
שישי ביורוליג: שאראס וז'לגיריס ינסו לעצור את אלופת אירופה הגאה

מאמן ברצלונה סבטיסלב פשיץ' אמר אחרי המשחק: "לא שיחקנו רע ב-20 הדקות הראשונות. ברבע השלישי התחלנו לשחק כדורסל טוב מאוד מהצד ההגנתי. ניצלנו את היתרונות שלנו היטב, הצלחנו לקלוע הרבה בפנים ואז קוריץ' קלע שתי שלשות ברציפות ולאחר מכן הכול נהיה קצת קל יותר. האווירה הייתה הרבה יותר טובה מאשר בכל משחק אחר. אנחנו שמחים מאוד שהאולם היה מלא הערב, זה עזר לנו מאוד. ביורוליג תמיד חשוב שתהיה לנו התמיכה של האוהדים. אני אומר להם תודה רבה על התמיכה ומקווה שיבואו ויעודדו אותנו גם במשחק הבא".

ויקטור קלאבר הוסיף: "אני חושב שהיינו מרוכזים מאוד מול קבוצה פיזית מאוד, שמשחקת מהר עם הרבה משחק של אחד-על-אחד. במחצית הראשונה הם קלעו כמה קליעות קלות מהזדמנות שנייה, אבל אני חושב שהדבר המרכזי שעשינו היום היה בתחילת המחצית השנייה. אני חושב ששיחקנו יותר פיזי מהם ולכן השגנו יתרון משמעותי".

סנטר בארסה אנטה טומיץ' אמר: "שיחקנו הגנה טובה הערב, במיוחד ברבע השלישי. היו לנו בעיות ברבע השלישי במשחקים הקודמים, במיוחד בצד ההגנתי ואפשרנו ליריבות לקלוע הרבה נקודות קלות, אבל לא הערב. היינו מרוכזים מאוד וזה ניכר בתוצאה הערב".

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב הובסה 74:58 בברצלונה

לכתבה המלאה

ההיסטוריה של אנטה טומיץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully