וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: רוג'ר פדרר עלה לרבע הגמר, גם נובאק דג'וקוביץ' שם

השוויצרי שיחק לראשונה אחרי שלוש שנים בבירת צרפת וניצח 4:6, 3:6 את פוניני. הסרבי הוביל 1:6, 1:2 מול דג'ומהור הבוסני שפרש

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
מחכה לו קרב גדול ברבע הגמר. דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר המאסטרס 1,000 בפריס נמשך היום ובהיעדרו של רפאל נדאל כמובן שמרבית תשומת הלב נתונה לנובאק דג'וקוביץ' ולרוג'ר פדרר.

מאז נובמבר 2015 לא שיחק רוג'ר פדרר בפריס. השוויצרי האדיר הפסיד אז בסיבוב השלישי לג'ון איזנר ומאז לא שיחק לא ברולאן גארוס ולא בטורניר המאסטרס בעיר האורות. השנה הוא החליט לחזור לטורניר המאסטרס באולם בברסי, אבל המשחק בסיבוב השני "נמנע" ממנו כיוון שמילוש ראוניץ' פרש בשל תשישות לפני שהיה אמור לפגוש אותו. פדרר, שמדורג שלישי בעולם, פתח את הטורניר עם ניצחון לשמחתם של הפריסאים וגבר 4:6, 3:6 על פאביו פוניני (14 בעולם). ברבע הגמר מחכה לו קיי נישיקורי (11), שהרשים מאוד וניצח 4:6, 4:6 את קווין אנדרסון הדרום אפריקאי (6)..

דג'וקוביץ', שיחזור ביום שני אל המקום הראשון בעולם, עלה לרבע הגמר אחרי שהוביל 1:6, 1:2 מול דמיר דג'ומהור הבוסני (52) כשהאחרון נאלץ לפרוש. בכך, קבע הסרבי שיא אישי כשהשלים זכייה במערכה 30 ברציפות. הרצף הארוך ביותר שלו עד היום היה של 29 מערכות בהן זכה בין אליפות ארצות הברית לחצי הגמר בטורניר המאסטרס בפריס ב-2015. כמו כן, זה היה הניצחון ה-20 ברציפות של נולה בסבב (בפעם השישית בקריירה) והוא סוחב איתו 29 ניצחונות ב-30 המשחקים האחרונים, מאז תחילת ווימבלדון. למעשה, הטניסאי היחיד שניצח אותו באותה תקופה הוא סטפנוס ציציפאס היווני בשמינית הגמר בטורונטו באוגוסט.

ברבע הגמר ישחק דג'וקוביץ' נגד מארין צ'יליץ' הקרואטי (7 בעולם), שהרשים עם 6:7 (5), 4:6 מול גריגור דימיטרוב הבולגרי (10) בתוך שעה ועוד 49 דקות. גם סשה זברב, המדורג חמישי בעולם, עלה לרבע הגמר בצורה חלקה ונינוחה במיוחד. הגרמני בן ה-21 ניצח 4:6, 2:6 את דייגו שוורצמן (19) בתוך שעה ו-22 דקות וישחק בשלב הבא נגד קארן חצ'אנוב (18), שניצח 4:6, 7:6 (9), 6:7 (8) את ג'ון איזנר, התשיעי בעולם. זברב שיחק השנה מול חצ'אנוב וניצח אותו בשמינית הגמר של רולאן גארוס.

עוד בנושא:

נובאק דג'וקוביץ' יחזור אל המקום הראשון בעולם
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
פדרר מרוצה בסיום/רויטרס
מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
צ'יליץ' מחכה לדג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully