וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: רפאל נדאל אולץ לפרוש בשל פציעה בבטן, נובאק דג'וקוביץ' יחזור למקום הראשון

השור ממאיורקה, שהיה אמור לחזור אחרי שלא שיחק מאז אליפות ארה"ב, לא ישחק, מה שאומר שנולה יחזור אל פסגת הדירוג כבר ביום שני

נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
שוב בפסגת הדירוג. דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר המאסטרס 1,000 בברסי שבפריס נמשך היום (רביעי). הבשורה הרעה של התחרות התקבלה מכיוונו של רפאל נדאל, שהודיע כי לא ישחק למרות שהיה אמור לשחק. השור ממאיורקה סובל מפציעה בבטן והרופא אמר לו שלא ישחק השבוע אחרת הוא עלול לשבור משהו. נדאל לא שיחק מאז שפרש בחצי גמר אליפות ארצות הברית מול חואן מרטין דל פוטרו. משמעות ההיעדרות של נדאל היא שנובאק דג'וקוביץ' יחזור אל המקום הראשון בעולם כבר בדירוג הקרוב שיתפרסם ביום שני. נולה הוא הטניסאי הראשון שבשנה אחת מדורג מחוץ ל-20 הראשונים בעולם ואז מגיע אל פסגת הדירוג מאז מראט סאפין הרוסי, שעשה את זה ב-2000.

רוג'ר פדרר, המדורג שלישי בטורניר ובעולם, היה אמור לשחק מול מילוש ראוניץ' הקנדי (21 בעולם) בסיבוב השני, אבל האחרון החליט לא לשחק לאחר שעבר משחק ארוך ומתיש מאוד מול ג'ו ווילפריד צונגה אתמול. בכך, קיבל פדרר כרטיס חופשי ישירות אל הסיבוב השלישי וההופעה הראשונה שלו באיזשהו טורניר בבירת צרפת אחרי שלוש שנים נדחתה. מי שהיה צריך לעבוד קשה יותר בדרך אל הסיבוב השלישי הוא סשה זברב. הגרמני בן ה-21, שמדורג רביעי בטורניר וחמישי בעולם, נאבק במשך שעה ו-44 דקות עם פרנסס טיאפו האמריקאי (44) ובסופו של דבר ניצח אותו 4:6, 4:6.

קיי נישיקורי, המדורג 11 בעולם, מתחיל להיכנס לכושר טוב לאחרונה. היום הוא ניצח 5:7, 4:6 את אדריאן מנארינו המקומי (46). גריגור דימיטרוב (9 בטורניר ו-10 בעולם) צלח אף הוא יריב לא פשוט בכלל בדמותו של רוברטו באוטיסטה אגוט (25) וגבר עליו 6:7 (10), 4:6 בתוך שעה ו-36 דקות. ג'ון איזנר (9 בעולם, 8 בטורניר) הפציץ 33 אייסים בדרך ל-3:6, 7:6 (2), 6:7 (1) מול מיכאיל קוקושקין הקזחי (54).

דומיניק תים האוסטרי, 8 בעולם, הרשים מאוד עם 4:6, 2:6 מול ז'יל סימון המקומי (31 בעולם). גם קווין אנדרסון (5) עלה לסיבוב השלישי אחרי משחק קשה ו-3:6, 7:6 (3), 6:7 (3) מול ניקולוז בסילאשווילי הגאורגי (22). דייגו שוורצמן (19) ניצח 4:6, 6:3, 5:7 את פליסיאנו לופס (71).

עוד בנושא:

דג'וקוביץ' ונדאל שוקלים לבטל משחק ראווה בערב הסעודית
אלינה סביטולינה זכתה בטורניר גמר הסבב
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
שוב מחמיץ טורניר בגלל פציעה. נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully