וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן ייפגש היום עם שחר. עשוי לקבל הודעת פיטורים

1.11.2018 / 16:25

הבעלים ייפגש עם המאמן ועל פי ההערכה יבהיר לו שהוא מאוכזב מאיך שהקבוצה נראית ויפטר אותו. בשל הפגישה הצפויה, המאמן לא הגיע לארוחה הקבוצתית יחד עם צוותו ההולנדי. שחקן: "יש אי ודאות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן צפוי להיפגש היום (חמישי) עם הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר לגבי עתידו. כזכור, שחר היה נחוש לאחרונה לפטר את המאמן ההולנדי, ואחרי ההתפטרות של מו אלאך הסיכויים שרוטן יעזבו אף גבוהים יותר. בפגישה צפויים השניים לשוחח כאשר גורמים במועדון לא ידעו לקבוע בוודאות האם שחר יפטר מיידית את רוטן, אך ההערכה היא שהבעלים אכן יבהיר למאמן שהוא מאוכזב מאיך שהקבוצה נראית ושהסיכויים שהמאמן יפוטר גבוהים.


עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם
יענקל'ה, צדקת, זה לא בשבילך: על מכבי חיפה שאחרי עזיבת מו אלאך
מכבי חיפה קיבלה החלטה עקרונית: לא למנות בשלב זה מנהל מקצועי חדש

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. קובי אליהו
בדרך החוצה? פרד רוטן/קובי אליהו

בשל הפגישה הצפויה, רוטן לא הגיע לארוחה קבוצתית בה נטלו חלק שחקני הקבוצה ואנשי הצוות הישראלי. גם אנשי הצוות ההולנדים לא היו כך שנראה שהצוות יעזוב מיידית עם המאמן אחרי פיטוריו.

בחיפה רוצים למנות במהירות מאמן מחליף, כשהמועמד המוביל הוא אלי גוטמן. בנוסף, גם רוני לוי, רן בן שמעון ואלון חזן הוזכרו כמועמדים לתפקיד. אגב, עוד לפני הארוחה הופתעו השחקנים שאלאך לא הגיע לאימון להיפרד מהם וגם הם בחוסר וודאות. "נקווה שבקרוב נקבל תשובות כי כולם נמצאים בסוג של אי וודאות", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "הניצחון האחרון צריך לתת לנו ביטחון אבל חשוב שנדע מי המאמן".

עוד באותו נושא

יענקל'ה, צדקת, זה לא בשבילך: על מכבי חיפה שאחרי עזיבת מו אלאך

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully