וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אין בעיה של חוסר משמעת בהפועל באר שבע"

1.11.2018 / 8:43

מאמן האלופה התייחס לתקרית בין טהא לביטון ולמרחק מהפסגה לפני המפגש עם הפועל תל אביב. הרוש: "אני בכושר הטוב בקריירה"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
המומנטום החיובי יחזור? ברק בכר/בני בן סימון

הפועל באר שבע מרוחקת 10 נקודות ממכבי תל אביב, אבל עדיין לא אומרת את המילה האחרונה. ביום ראשון הקרוב מקווה הקבוצה של ברק בכר להתאושש מההפסד למכבי נתניה במחזור באמצעות ניצחון על הפועל תל אביב באצטדיון טרנר, ולחזור למסלול הניצחונות אחרי שנראה היה שהיא נכנסת למומנטום חיובי. הבוקר (חמישי) ערכה האלופה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"היו גם דברים טובים במשחק נגד נתניה, נדאג שניקח את הדברים האלה מהמשחק ולא את הדברים הפחות טובים", אמר בכר בפתח המסע"ת. "לא צריך להוריד את הראש ולהתייאש, אמרתי לשחקנים שאף אחד פה לא מתכוון לוותר, שוכחים את המשחק מסיום המשחק מול נתניה וממשיכים הלאה".

עוד בנושא

בכר לשחקני ב"ש: "חצי השעה האחרונה מול נתניה החזירה אותנו אחורה"
הפועל תל אביב: עומר דמארי עדיין בספק לבאר שבע, רועי זיקרי יחזור להרכב

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע מול אביב אברהם שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
הוחלט שלא להעניש אותו ואת טהא. בן ביטון/קובי אליהו

על ההרכב: "ראיתי שלושה משחקים טובים מאוד של הקבוצה, יש מגמה טובה, ואתם מסתכלים על מספרים אבל אני מסתכל על עבודה במגרש ועל כל מיני פרמטרים נוספים. היינו שווים מול נתניה לפחות שלושה שערים עד דקה 60, ואחר כך הייתה לנו חצי שעה רעה מאוד. נדאג שזה לא יקרה יותר".

על התקרית בין לואי טהא ובן ביטון: "החלטנו לא להעניש אותם. לקחנו אותם לבירור, הבנו מה היה, לפעמים יש אמוציות והכל נסגר בצורה חיובית".

על ההחלטה להגביר את מספר האימונים: "הגדלנו את כמות האימונים כבר לפני חודש, אנחנו מרימים את הקצב כי יש קבוצה עם הרבה שחקנים חדשים וצריך לחבר אותם כמה שיותר מהר. אני חושב שאנחנו מתחילים להראות דברים טובים ואנחנו רוצים להמשיך למרות שהתוצאות הם לא מה שציפינו. צריך להרים את הרמה, ושחקנים שצריכים את התוספות יקבלו אותן. אם נמשיך בדרך שלנו, הדברים יסתדרו".

על המשמעת של השחקנים: "קורים כל מיני דברים שפחות מתחברים, זה לא בהכרח קשור לאנוכיות או למשמעת. אין מגמה של חוסר משמעת, שחקנים לא עושים מה שהם רוצים, אם כבר להפך - אני רואה הרבה דברים טובים והרבה רצון".

על המטרות: "העונה הרבה דברים קורים פחות טוב ממה שהתרגלנו. אלה אתגרים מאוד גדולים, כל שנה הופכת להיות יותר קשה. בסופו של דבר יש פה ניהול טוב, צוות טוב ושחקנים טובים, ואני מאמין שאנחנו נגיע לאן שנרצה להגיע בסופו של דבר".

על היחסים עם האוהדים: "הקהל זה דבר מאוד חשוב, נקווה מאוד שהדברים יסתדרו. גם בנתניה המשיכו לתמוך בנו אחרי שספגנו, וברור שאנחנו רוצים את כל האוהדים איתנו".

על הפועל תל אביב: "אנחנו לא חוששים מהם, אבל מכבדים אותם. זו קבוצה טובה מאוד שסובלת מהרבה חוסר מזל, גם את המשחק האחרון מול מכבי חיפה הם היו צריכים לנצח. יש להם חלק התקפי מאוד מסוכן ומהיר, השחקנים שלהם עובדים קשה, ואני מצפים לקרב. אנחנו לא מתייחסים למשחק הזה כאל משחק מאסט. פספסנו הרבה נקודות, יש פער גדול ואנחנו מודעים לזה, אבל בסך הכל המומנטום שלנו טוב ולא צריך להסתכל רחוק כרגע".

על הסגל: "יש עוד זמן עד ינואר, וכרגע אנחנו לא מתעסקים בזה. יש תחרות טובה בסגל והתפקיד שלי הוא למצוא את השחקנים הכי מתאימים לכל משחק".

על מצבת הפצועים: "מליקסון ינסה להתאמן ונראה מה מצבו, אורן ביטון משותף במשחקונים כג'וקר ואני מאמין שתוך שבוע-שבועיים הוא כבר יהיה ממש כשיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש. ברני ארדוב
הראש כבר בנבחרת? אריאל הרוש/ברני ארדוב

אריאל הרוש הוסיף: "מבחינה אישית אני נמצא בתקופה הטובה בקריירה, ואני שמח שאני יכול לעזור לקבוצה. מבחינה קבוצתית, לפני נתניה היינו במגמה טובה. האימונים שלנו ברמה מאוד גבוהה, יש כימיה מאוד טובה בין השחקנים, ונקווה שבסופו של דבר הכל יהיה בסדר".

על המשחק מול הפועל תל אביב: "אני יכול להגיד רק מילים טובות על המועדון הזה. ירדנו ליגה מכורח הנסיבות, אבל זה מועדון גדול. אני בא לנצח, כמובן. מה שהיה זה היסטוריה, מסתכלים קדימה".

על המרחק מהמקום הראשון: "באתי לבאר שבע כדי לקחת אליפות, אבל אני לא חושב על זה עכשיו. צריך לעבוד עוד הרבה ולדבר על אליפות עכשיו זה בכלל לא רציני".

על התקרית בין ביטון וטהא: "היה ויכוח קטן, יש אמוציות אחרי הפסד, אבל אחרי שנכנסנו לחדר הלבשה הם לחצו ידיים והבנתי מהם שזו היתה בסך הכל אי הבנה. חדר ההלבשה שלנו מצוין, אנחנו כמו משפחה".

על המשחק המכריע של הנבחרת נגד סקוטלנד: "ברור שזה נמצא במחשבות, אבל יש עוד שני משחקים בבאר שבע לפני כן ואני רוצה לעבור אותם עם שש נקודות. לייצג את המדינה זה משהו אחר, זה כיף לא נורמלי אבל כרגע אני מתרכז במה שקורה בבאר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully