וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "יש עליהום על ספורי, לא מצפה שאף אחד ינחם אותי"

1.11.2018 / 14:41

מאמן הפועל תל אביב ערך מסיבת עיתונאים לקראת הפועל באר שבע: "לא מתעסק במעמד שלי, יודע שאני צריך להביא תוצאות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עומר דמארי עדיין בספק למשחק של הפועל תל אביב נגד הפועל באר שבע ביום ראשון באצטדיון טרנר. בקבוצה מקווים שבמספר הימים שנותרו עד למשחק החלוץ הפצוע יתאושש ולכל הפחות יתלבש למשחק. המאמן קובי רפואה ערך היום מסיבת עיתונאים ובה אמר שההחלטה לגבי החלוץ תתקבל כנראה רק ביום שבת.

במסיבת העיתונאים רפואה נשאל בנוגע למעמד שלו אחרי שהאדומים ניצחו רק משחק אחד בשמונת הראשונים: "אני לא מתעסק בזה, התקשורת מתעסקת. אני מתעסק באיך להביא את הקבוצה קדימה. לאני לא מצפה לקבל תמיכה מאף אחד ולא מחפש שאף אחד ינחם אותי, אני צריך להביא תוצאות. כולם יודעים מה קורה בקבוצה גדולה שלא מנצחת 5-6 משחקים".

המאמן התייחס גם לרמזי ספורי, שבמשחק נגד מכבי חיפה איבד כדור בהתקפה מתפרצת על ארבעה על אחד, ואותו איבוד הוביל לשער השוויון של הירוקים. "אני רואה ושומע מה שקורה, יש עליהום על רמזי", אמר רפואה, "המהלך שלו לא מתאים לרמות האלו, אבל לא נתלה אותו בגלל זה. רמזי שחקן בית, מאוד קשה לו, הפועל תל אביב פה כדי לחזק אותו ולא כדי לפגוע בו".


עוד בנושא

מעמדו של קובי רפואה יציב: "המשחק היה בידיים שלנו, וזרקנו אותו לפח"
בכר לשחקני ב"ש: "חצי השעה האחרונה מול נתניה החזירה אותנו אחורה"

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
יתאושש בזמן? דמארי/יוסי ציפקיס

רפואה ערך אתמול אסיפה לשחקנים ואמר בעקבות ההפסד 2:1 למכבי חיפה: "זה נחמד שאנחנו מקבלים מחמאות על היכולת, אבל התוצאות לא יכולות להמשיך ככה. אנחנו הפועל תל אביב וצריך להביא תוצאות. גם אם פחות הולך בהתקפה ופה ושם יש פספוס, לא יכול להיות שבצד השני נקבל גולים כל כך קלים. אלה גולים של נאיביות ואסור שזה יחזור על עצמו".

בהפועל תל אביב חוששים שההפסד האחרון של באר שבע למכבי נתניה יגרום לדריכות יתר בקרב שחקני האלופה, ושחקנים בקבוצה אמרו: "גם ככה הם תמיד בטירוף בטרנר, נצטרך להיות בשיאנו כדי לחזור משם עם משהו. צריך להיות מאוד מרוכזים כי בכמה דקות הם יכולים להרוג שם משחק".

אדי גוטליב הפצוע ימשיך להיעדר. רועי זיקרי יחזור להרכב, ונראה שההתלבטות בחלק הקדמי תהיה בין אמיר עגייב לפייסל מוליץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully