וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של קובי רפואה יציב: "המשחק היה בידיים שלנו, וזרקנו אותו לפח"

30.10.2018 / 7:42

הפועל תל אביב לא מתכננת זעזוע על אף התסכול הרב, המאמן: "אני אף פעם לא מרגיש חסר אונים". שחקן: "אסור שנקבל גולים כאלה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל תל אביב ירדו מהמשחק אתמול (שני) נגד מכבי חיפה בתחושת אכזבה גדולה. האדומים היו עדיפים, שברו את בצורת ההבקעות הארוכה והגיעו למספיק בהזדמנויות להכריע את ההתמודדות, אך שילמו מחיר על נאיביות, ספגו בדקה ה-88 ונכנעו 2:1. "עד עכשיו היו משחקים שלא נכנס לנו והאמנו שזה ייגמר, הגולים שקיבלנו זה משהו שאסור שיקרה", אמר אחד השחקנים. "קבוצה עם אופי כמו שלנו לא יכולה לקבל גולים כאלה, אחרת לא יהיה לנו מה למכור. זה לא משנה ששיחקנו טוב, אם מקבלים גולים כאלה אז זה לא שווה כלום".

על אף ההפסד, שהיווה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, במועדון הבהירו כי מעמדו של קובי רפואה. "אני אף פעם לא מרגיש חסר אונים", הבהיר המאמן. "גם השחקנים וגם אני פשוט מתוסכלים, כולם רוצים ומראים את זה. אנחנו בתקופה לא טובה ויהיה קשה להתאושש מהמשחק הזה, אנחנו עוד עלולים להצטער עליו בהמשך, אבל אין לנו ברירה, כולם צריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה".

בקבוצה סימנו את רגע המפנה של המשחק - איבוד הכדור של רמזי ספורי, כאשר ארבעה שחקנים רצו בדרך לשער והאדומים ספגו שער בצד השני ממוחמד עוואד. ספורי עצמו נראה מרוסק לאחר מכן והוחלף כעבור מספר דקות. רפואה, ללא ספק האיש המתוסכל ביותר במושבה אמש, התייחס גם לכך: "ראיתי את שפת הגוף שלו, ראיתי שהוא כבר לא יכול לתרום למשחק, זה קטע מנטלי שהוא לא יכול היה לצאת ממנו ועשיתי את החילוף".

על המשחק עצמו אמר רפואה: "ידענו כשירדנו למחצית ב-0:1 שחיפה יבקיעו בחצי השני. מדקה 45 עד 50 הגענו לשני מצבים של 100% גול, פעם אחת מוליץ' ופעם ארבעה שחקנים במתפרצת מול שחקן אחד ובסוף מקבלים גול בצד שני. זה מאכזב מאוד, אני מאוד מתוסכל, לא יודע איך להסביר את זה, זה פשוט מתסכל. אם היינו שמים את השני זה היה נגמר ברביעייה, אבל זה הכל אם. משחק בידיים שלנו ופשוט זרקנו אותו לפח. אני כל שבוע עומד וצריך לתרץ. אני צריך להביא פתרונות, אני רואה ומודע לדברים אבל כולם רואים מה קורה".

עוד בנושא:

פרד רוטן צפוי לסיים את תפקידו כמאמן מכבי חיפה
ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב 1:2

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
"אנחנו בתקופה לא טובה ויהיה קשה להתאושש מהמשחק הזה". רפואה/קובי אליהו

המגן עידן כהן שכבש שער ראשון בליגת העל הוסיף: "הרגשה ממש כיפית להבקיע שער ראשון בליגת העל אבל קיוויתי שזה יהיה בהרגשה אחרת. המשחק היה בידיים שלנו, אין מה לעשות, זה קורה בכדורגל. יש לנו קבוצה טובה, נמשיך לעבוד קשה ולשנות את הדברים".

על המפגש בשבוע הבא בטרנר מול הפועל באר שבע אמר: "אנחנו תמיד מאמינים, אנחנו הפועל תל אביב, קבוצה גדולה. אנחנו במצב לא הכי טוב כרגע אבל נעבוד קשה כדי לחזור כמו שצריך".

עומר דמארי עדיין בספק למפגש בטרנר בשל הפציעה. אדי גוטליב ימשיך להיעדר, רועי זיקרי יחזור לסגל לאחר הרחקה.

עוד באותו נושא

פרד רוטן צפוי לסיים את תפקידו כמאמן מכבי חיפה

לכתבה המלאה
עידן כהן שחקן הפועל תל אביב חוגג. קובי אליהו
חמוץ-מתוק. עידן כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully