וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בדקה אפשרות לצרף את גלן רייס ג'וניור

31.10.2018 / 23:21

האדומים רצו את השחקן שכיכב בהפועל חולון, אך הסיכויים להגעתו נמוכים. גם סי ג'יי ווטסון מועמד, נמשכים המגעים עם ג'רל מקניל

one

הפועל תל אביב ממשיכה במאמצי ההתחזקות אחרי פתיחת העונה החלשה שלה. האדומים בדקו בימים האחרונים אפשרות לצרף את גלן רייס ג'וניור, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון, אך במועדון מעריכים כי הסיכוי שיצורף בסופו של דבר הוא נמוך. לרייס יש הצעה כספית קונקרטית מהליגה הראשונה בטורקיה והוא עשוי לחתום שם.

שחקן נוסף שנעשתה בדיקה בעניינו הוא סי ג'יי ווטסון, שהיה מועמד גם למכבי תל אביב. במקביל שומרים בהפועל תל אביב על מגעים עם ג'רל מקניל ששיחק בקבוצה בעונה שעברה. אם אכן יתבצע חיזוק, שני המועמדים לעזוב הם ג'מאל שולר ודאלאס מור.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל תל אביב הובסה ב-32 נקודות הפרש בדרבי

גלן רייס ג'וניור שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
סיכוי נמוך שיחזור לישראל. גלן רייס ג'וניור/יוסי ציפקיס

כזכור, רייס כיכב במדי חולון בעונה שעברה ואף הוביל אותה לזכייה בגביע עם יכולת יוצאת מן הכלל במשחק הגמר וסל ניצחון דרמטי מול מכבי תל אביב, אלא שאחרי כמה חודשים נהדרים הוא נזרק בשל תקרית אלימה במהלכה חבט בפניו של חברו לקבוצה גיא פניני. לקראת סיום העונה, החליטו בהפועל חולון שהם רוצים להחזירו לקבוצה כדי שיעזור בשלבי ההכרעה, אבל כאמור הוא לא הצליח לעזור להוסיף תואר נוסף לארון. רייס העמיד בעונה הקודמת ממוצעים של 23.8 נקודות, שמונה ריבאונדים, 4.8 אסיסטים ומספר זהה של איבודים למשחק.

הגארד הצבעוני נבחר במקום ה-35 של דראפט ה-NBA בשנת 2013, על ידי פילדלפיה, ושיחק מספר משחקים במדי וושינגטון. בהמשך שיחק בקבוצות מה-G ליג ועבר גם בפיליפינים לפני שנחת בישראל. במהלך הקיץ שיחק תקופה קצרה בפורטו ריקו.

עוד באותו נושא

בהפועל תל אביב ינסו להחתים את מקניל עוד השבוע, גינת: "זה היה מביך"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully